امام جمعه اردکان در سومین جلسه ستاد دهه فجر :

      به گزارش روابط عمومی فرمانداری"حجت الاسلام حسینی"امام جمعه شهر اردکان درجلسه صبح دوشنبه که بمنظور جمع بندی برنامه های دهه انقلاب در این شهرستان در محل سالن شهید عباسی فرمانداری برگزار شد با اعلام این مطلب گفت:مسئولین در دهه فجر باید در بین مردم حضور یابند و برکات انقلاب را بازگو کنند ؛نباید بگذاریم برخی القائات منفی و بعضی مسائل سیاسی که ریشه در انقلاب ندارد باعث شود که مردم الطاف الهی که به واسطه انقلاب شامل حالشان گردیده را فراموش کنند .که این مسئله خواسته دشمنان ماست.

     امام جمعه اردکان با اشاره به آیات الهی و احادیث اهل بیت افزود:ذکر نعمات پروردگار وظیفه بندگان خدااست و این انقلاب جدای از هر مبحثی یعنی قضیه اصل نظام و انقلاب خود یک نعمت است که باید مرتب یادآوری و ذکر شود و این موضوع هرچقدر که زمان از نسل اول انقلاب فاصله می گیرد باید پر رنگ ترشود تا فرزندان ما که انقلاب را درک نکرده اند به تلاشهای صورت گرفته واقف شوند.

     وی افزود:محوریت برنامه های دهه فجر در هر بخشی که برگزار می شود نیز باید مسئله تبلیغ انقلاب باشد .کلیت این انقلاب به نفع مردم است وهمه به این موضوع واقفند .

     فرماندار اردکان در این جلسه ضمن ارائه گزارش مقایسه ای درخصوص پیشرفتهای صورت گرفته در این 34سال انقلاب نسبت به قبل افزود:تفاوت های ماهوی وفاحشی که در این پیشرفتها مشاهده می شود توجه به این نکته را می رساند که نگاه و عنایت الهی درجریان انقلاب در کنار تلاش مسئولین مشهود است که بی شک اگر این عنایت و لطف الهی نبود چنین نتایج خوبی در بخشهای مختلف را شاهد نبودیم .

     "احمد کمالی"در زمینه برنامه های دهه فجر امسال گفت:نزدیک به 300برنامه مختلف درحوزه های معرفتی،فرهنگی،عمرانی ،جنگها و جشنهای انقلاب امسال در سراسر شهرستان اردکان برگزار می شود که از آن جمله می توان، 30برنامه متنوع قرآنی،یادواره شهدا،نمایشگاه عکس انقلاب،محفل بزرگ انس باقرآن باحضور نابغه کشوری نوجوان آقای محمد حسن حق گویان،افتتاح 25پروژه عمرانی مختلف،برگزاری جشنهای روستایی ،مسابقات ورزشی دررشته ها ورده های سنی متفاوت وتجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان انقلاب راذکر نمود.

      رییس ستاد دهه فجراردکان همچنین با اشاره به اهمیت برپایی راهپیمایی باشکوه روز22بهمن گفت:مردم ما امسال نیز با شرکت گسترده در این همایش غرور ملی،مشت محکمی را به دهان یاوه گویان خواهند کوبید.

     درخاتمه ضمن ارائه گزارش پایانی توسط کمیته های دهه گانه دهه فجر،جدول زمان بندی و مکان اجرای این برنامه ها توسط" حجت الاسلام حاج اسماعیلی" دبیر این ستاد قرائت گردید .

     گفتنی است افتتاح پایگاه بسیج شهید احمدی روشن ،برگزاری یادواره شهیده کرجو،نشست آزاداندیشی دانشجویی،جشنهای متنوع دانش آموزی،برپایی مراسم بزرگداشت انقلاب در محل صنایع و کارخانجات،همایش پیاده روی درشهر احمد آباد و جشن بزرگ فجر 34در روستای ترک آباد،محافل قرآنی درمساجد روستاهای بخش عقدا و خرانق،نمایشگاه زنده نقاشی ودهها،اجرای برنامه های فرهنگی وسط بانوان و تشکلهای مردمی ودهها مورد دیگر،برنامه هایی است که امسال در دهه فجر انقلاب در شهرستان اردکان برگزار خواهدشد .