نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار، شهردار و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان با حضور در منزل «امرالله موسوی‌زاده» آزاده، جانباز و برادر شهید؛ با جمعی از آزادگان این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

 

«حسین اسماعیلی» در این دیدار ضمن اشاره به رشادت‌های شهدا، جانبازان و آزادگان گفت: صلابت و امنیت ایران امروز مدیون رشادت‌های آزادگان و جانبازان سرافراز است که سختی‌های زیادی را در جنگ و دوران اسارت متحمل شده‌اند و به سبب همین جان‌فشانی‌هاست که امروز، امنیت و ثبات کشور تضمین شده است.

 

فرماندار اردکان در ادامه صحبت‌های خود، ارزش جامعه ایثارگران را بالاتر از خدمات ارائه‌شده در قبال زحمت این عزیزان دانست و گفت: دولت تدبیر و امید پی‌گیری مشکلات ایثارگران را نه تنها یکی از وظایف خود، بلکه از افتخارات خود می‌داند.

 

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر در همه شئون الگو و معیار جامعه هستند و با تقدیم عزیزترین اعضای خانواده‌های خود؛ درس ایثار در راه آرمان‌ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی را به همگان دادند.

 

«محمدرضا تابش» نیز در این دیدار صمیمانه با ابراز احترام و خشوع در برابر ایثارگری آزادگان سرافراز میهن و آرزوی سلامتی و بهروزی برای آنان گفت: تجلیل و قدردانی از ایثارگری و مقاومت 42 هزار انسانی که شرایط سخت اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعثی را تحمل کردند و دل‌بستگی خویش به میهن و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را به اثبات رساندند و ثبت این حماسه‌آفرینی‌ها، یک وظیفه انسانی و اسلامی است.

 

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه تجلیل از آزادگان، پاسداشت مقاومت، صبوری و ایستادگی برای حفظ عزت و کرامت انسانی است اظهار داشت: نسل امروز باید با عظمت کاری که آزادگان انجام دادند و چراغ مبارزه با ظلم و حفظ ارزش‌های دینی را علی‌رغم تحمل شکنجه‌ها و مرارت‌ها در دوران اسارت، فروزان نگاه داشتند آشنا شوند و قدردان امنیتی باشند که در سایه جهاد مجاهدان، فداکاری شهدا و ایثارگری آزادگان و بردباری خانواده‌های آن‌ها، امروز بر کشور حاکم است.

 

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید توصیه‌های رهبر فقید انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی همه جانبه به وضعیت خانواده‌های ایثارگران و تلاش برای رفع مشکلات‌شان را سرلوحه امور خویش قرار دهند تصریح کرد: نگذاریم این سرقامتان مجاهد در پیچ و خم زندگی رها شوند و فداکاری‌های آن‌ها به بوته فراموشی سپرده شود.

 

نماینده مردم اردکان خاطرنشان ساخت: مسئولان شهرستان اردکان نیز همه تلاش خویش را مصروف حل مشکلات رزمندگان و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها نمایند و ساز و کارهایی را فراهم سازند تا در اولویت، این قشر فداکار جامعه از مواهب توسعه و فعل و انفعالات مربوطه به آن بهره‌مند شوند که خوشبختانه کارهایی در دست انجام است.