با اخذ مجوزهای نهایی از وزارت نفت
جلسه هماهنگی گازرسانی به بخش خرانق با حضور فرماندار اردکان، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد و جمعی از مسئولان در دفتر فرماندار اردکان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان؛ فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در پایان این نشست گفت: در جلسات و نشست‌های قبلی شرکت ملی گاز، گازرسانی به بخش خرانق از طریق سی‌ان‌جی مصوب شده است و با تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد؛ امیدواریم بتوانیم گاز را از طریق خط لوله به این بخش غنی و محروم‌مانده برسانیم.
 
وی با تشکر از پی‌گیری و همراهی استاندار، نماینده مردم و فرماندار اردکان افزود: بخشی از اعتبار این پروژه از طریق بخش خصوصی و قسمتی از آن توسط شرکت گاز استان تأمین خواهد شد.
 
فرماندار اردکان نیز افزود: مقدمات این کار از چند ماه پیش آغاز شده و در این جلسه تصمیم بر اجرای خط لوله ۸ اینچ در مسیر خرانق گرفته شده تا مردم بخش خرانق بتوانند از نعمت گاز بهره‌مند شوند.
 
هادی مقیمی با تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته تاکنون، ابراز امیدواری کرد با حمایت استاندار و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، مجوزهای نهایی از وزارت نفت اخذ شده و به زودی شاهد آغاز عملیات گازرسانی به خرانق و برآورده‌شدن آرزوی دیرینه مردم این بخش باشیم.
 
وی یادآور شد: در حوزه گاز شهرستان اردکان، تمام روستاهای بخش عقدا و مرکزی از این نعمت برخوردار شده‌اند و به زودی شاهد بهره‌برداری رسمی از این پروژه‌ها خواهیم بود.