با حضور مسئولین شهرستان و استان
عملیات اجرایی احداث استخر دانش آموزی و فرهنگیان اردکان آغاز شد.
 
به گزارش اتاق خبر شهرستان اردکان و به نقل از مدیریت آموزش و پرورش اردکان، نماینده مردم اردکان در مراسم آغاز عملیات اجرایی استخر فرهنگیان این شهرستان با بیان این‌که آموزش و پرورش به‌دلیل دایره گسترده ارتباطی در جامعه، نقشی سرنوشت‌ساز در تربیت نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی کشور ایفا می‌نماید اظهار داشت: جایگاه رفیع معلمان در این نهاد آموزشی و تربیتی باعث شده تا رفع دغدغه‌ها و جلب رضایت شغلی آنان بیش از پیش ضرورت یابد.
 
محمدرضا تابش گفت: سرمایه انسانی یک دستگاه مهم‌ترین عامل در پیشبرد اهداف آن مجموعه است که باید به طور مستمر آموزش و تجهیز شود و در جهت رفاه و آرامش ذهنی این سرمایه انسانی که در آموزش و پرورش، کادر مدیریتی و معلمین هستند اقدامات مؤثری صورت پذیرد.
 
عضو هیات امنای دانشگاه علم و صنعت، همچنین کسب موفقیت‌های دانش آموزان اردکانی را تبریک و آن‌را نتیجه تعیین خط مشی و برنامه‌‌ریزی هدفمند و همدلی مسولان دانست و گفت: رتبه‌های ممتاز کنکور سراسری امسال در کنار موفقیت‌های چشمگیر قبولی در مدارس نمونه و استعدادهای درخشان و مواردی از این دست نشان‌دهنده رشد کمی و کیفی آموزش و پرورش اردکان است که امیدوارم این روند رو به رشد با همت و تلاش بی‌دریغ دانش‌آموزان و اولیاء آن‌ها، معلمان شریف و کادر اجرایی و مدیریتی شهرستان تداوم یابد و ثمره این موفقیت‌ها در سال‌های آینده، مسیر رشد و تعالی اردکان را هموارتر کند.
 
نماینده مردم اردکان همچنین عنوان داشت: همیشه به اینکه وابستگی و دلبستگی به قشر شریف فرهنگیان را دارم افتخار می‌کنم و در جهت حمایت و رفع مشکلات آموزش و پرورش اردکان و پی‌گیری دغدغه معلمان از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.
 
در این مراسم که با حضور نماینده مردم اردکان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی مدارس استان، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد؛ عملیات اجرایی استخر دانش آموزی و فرهنگیان اردکان آغاز شد.
 
این پروژه که مورد انتظار جامعه فرهنگیان شهرستان بود، بعد از گذشت بیش از دو دهه با پی‌گیری نماینده مردم اردکان و تأمین اعتبار لازم، اجرایی شد.
 
این پروژه با اعتبار 660 میلیون تومان و در زمینی به مساحت 1000مترمربع آغاز و پیش‌بینی می‌گردد اواسط سال آینده به بهره‌برداری برسد.