همزمان با هفته دولت و با حضور وزیر علوم؛

سه طرح عمرانی در دانشگاه اردکان به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت و با حضور وزیر علوم؛

سه طرح عمرانی در دانشگاه اردکان به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت و با حضور وزیر علوم؛ سه طرح عمرانی در دانشگاه اردکان به بهره برداری رسید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به اردکان با حضور در دانشگاه اردکان سه طرح عمرانی را با اعتباری بالغ بر۱۵۷ میلیارد ریال افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان; دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همراه استانداریزد، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اردکان و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان و دانشگاهیان ابتدا ایستگاه سلامت و تندرستی خوابگاه برادران دانشگاه اردکان را افتتاح نمود.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۳۵۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵/۷ میلیارد ریال احداث گردیده است.

دکتر زلفی گل و هیأت همراه در ادامه برنامه‌های خود در دانشگاه اردکان با حضور در گلزار شهید گمنام دانشگاه نسبت به مقام والای این شهید ادای احترام نمودند.

در ادامه صحن دانشجوی این دانشگاه افتتاح گردید. این طرح هم در زمینی به مساحت ۱۵۰۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال احداث گردیده است.

فاز اول مجموعه کارگاه‌های دانشکده فنی و مهندسی هم در زیربنای۱۸۰۰مترمربع و با هزینه ۱۱۰ میلیارد ریال دیگر طرحی بود که همزمان با هفته دولت در دانشگاه اردکان به بهره برداری رسید.

 

#هفته_دولت_گرامی_باد

#فرصت_خدمت #دولت_مردم