در آستانه آغاز سفرهای نوروزی

     تسریع در تکمیل بازارچه ورودی اردکان/تکمیل پروژه های عمرانی مسیر بازدید مسافرین /آمادگی همه جانبه برای استقبال از میهمانان نوروزی/استقرار ستادهای اسکان مسافرین

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،صبح امروز جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اردکان بمنظور اخذ تمهیدات وهماهنگی های ضروری در زمینه استقابل از مسافرین نوروزی ،اسکان،آماده سازی اماکن دیدنی و...باحضور فرماندار،شهردار و روسای سایر ادارات ذیربط  در محل سالن شهید عباسی این اداره رسمیت یافت.

     فرماندار اردکان در این جلسه ضمن تقدیرو تشکر از حضور وصف نشدنی مردم اردکان درراهپیمایی روز 22بهمن ماه ،شعور و نجابت این مردم را برخاسته از عرق دینی و میهنی آنان عنوان کرد و گفت:ولایتمداری مهمترین مشخصه مردم ایران است که آنرا با حضور بموقع در صحنه به نمایش می گذارند.

     "احمد کمالی"با اشاره به دستور کار جلسه اظهار داشت:برنامه ریزی ستاد تسهیلات نوروزی باید درجهت ایجاد رضایتمندی برای مردم شهرستان اردکان و همچنین میهمانان نوروزی که به بهانه سال نو به این شهرستان سفر می کنند انجام شود.همانگونه که می دانید موقعیت جغرافیایی این شهرستان و قرار گرفتن در مسیر تردد جنوب به شمال ایران و بالعکس؛اردکان را به مکانی برای بازدید و استقبال از مسافرین تبدیل کرده است و هرساله در ایام عید همزمان با آغاز سفرهای نوروزی این شهرستان با جمعیت زیادی از مسافرین و گردشگران روبرو می باشد که این موقعیت فرصتی بسیار مناسب برای معرفی جاذبه های مختلف این شهرستان به مردم ایران است.

     رییس ستاد تسهیلات نورورزی اردکان افزود:تامین حداقل امکانات رفاهی برای مسافرین و ایجاد فضای مناسب تفریحی و گردشگری با درنظر گرفتن استانداردهای فرهنگی و دینی بهمراه معرفی مناسب اماکن وابنیه تاریخی،صنایع دستی ،صنایع غذایی سنتی و...از جمله مواردی است که باید در مورد مسافرین و میهمانان نوروزی مد نظر قرار گیرد.

     وی افزود:بحمد الله امسال با تکمیل پروژه بازارچه ورودی شهر که با همکاری بخشداری مرکزی و شرکت تعاونی دهیاریها در حال اجراست فضای بسیار مناسبی برای عرضه محصولات سنتی و صنایع دستی شهرستان اردکان فراهم خواهد شد.

     فرماندار اردکان همچنین در زمینه اتمام پروژه های عمرانی و حفاریها خصوصا در مسیر تردد مسافرین موراد را به ارگانهای مربوطه متذکر گردید و خواستار زیبا سازی هرچه بیشتر و تغییر جلوه شهر در ایام نوروز شد.

     تعیین ضرب الاجل جانمایی ،امکان سنجی و ایجاد ستادهای اسکان مسافرین نوروزی،انجام امور ضروری و آماده سازی اماکن میراثی در شهرها وروستاها،آماده سازی جلوه شهرو...از جمله مواردی بود که در این جلسه در مورد ان بحث و تبادل نظر گردید.