امام جمعه اردکان

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری"حجت الاسلام حسینی"درخطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی  به تبیین نقش بی بدیل روابط عمومی ها در تولید روابط سازنده پرداخت و افزود:روابط عمومی ها در ایجاد تعامل بین مردم وسازمانها نقش محوری دارندوروابط عمومی های ادرات و ارگانهادرصورتیکه صداقت را پیشه راه خود سازنند می توانند باعث گسترش اعتماد متقابل بین مردم و مسئولین شوند .

     وی روابط عمومی ها را نمایندگان مردم در سازمان و نمایندگان سازمان در بین مردم عنوان نمود وافزود:اهمیت کار این افراد زمانی مشخص می شود که برخی بزرگ نمایی ها یا شایعات قصد دارند تلاشها را دچار خدشه سازند.

     امام جمعه اردکان در بخش دیگری از صحبتهای خود به مقوله مهم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ریاست جمهوری اشاره کردوافزود:هیچ کس حق ندارد  این شور ونشاط سیاسی که در جامعه توسط مردم برای تعیین سرنوشتشان ایجاد شده را با القا منفی و ایجاد شبهه  های بی اساس تضعیف نماید و این اشتیاق بی غل و غش باید با بصیرت تلفیق شود تا در روز 24 خرداد با انتخاب اصلح در آزمون مردمی ریاست جمهوری و شوراها به خلق حماسه سیاسی منجر شود.

     وی همچنین فرا رسیدن سوم خرداد ماه و اربعین شهدای گمنام را گرامی داشت و خواستار حضور گسترده مردم در برنامه چهلم خاکسپاری شهدای گمنام در اردکان شد.

گفتنی است مراسم اربعین شهدای گمنام چهارشنبه اول خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشادر محل میدان امام خمینی (ره)برگزار خواهد شد.