هم‌زمان با چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان اردکان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری اردکان و همچنین معارفه رئیس پایگاه پژوهشی بافت تاریخی شهرستان در سالن شهید حنیف فرمانداری برگزار شد.
 
در این مراسم که در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان برگزار شد؛ «محمدمهدی شرافت» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طی حکم ابلاغی از سوی «محمد حسن طالبیان» معاون میراث فرهنگی کشور، «محسن میرجانی ارجنان» را به‌عنوان رئیس پایگاه پژوهشی بافت تاریخی شهرستان معرفی کرد.
 
وی با اشاره به تجربیات و سوابق درخشان محسن میرجانی از اهمیت این پایگاه یاد کرد و افزود: امیدواریم با توجه به اهمیت این پایگاه و در دستور کار بودن ثبت جهانی بافت تاریخی شهر اردکان با تغییرات انجام شده در اداره میراث فرهنگی اردکان و تقویت پایگاه پژوهشی اردکان بتوانیم گام مؤثری در حوزه میراث ماندگار شهرستان اردکان برداریم.
 
گفتنی است در این مراسم «حمید مشتاقیان» به عنوان سرپرست جدید اداره صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری اردکان معرفی و از زحمات محسن میرجانی به عنوان سرپرست سابق این اداره تجلیل به عمل آمد.