بمناسبت روز روابط عمومی برگزار شد

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری صبح امروز مسئولین،کارشناسان و رابطین روابط عمومی ادارات و ارگانهای شهرستان اردکان باحضور در دفتر امام جمعه در نشستی صمیمانه با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

     حجت الاسلام حسینی در این جلسه با تاکید بر اهمیت پیشه روابط عمومی و ابراز تاسف از اینکه هنوز این جایگاه مهم در دستگاه های دولتی به درستی شناخته نشده است بخشی از وظایف این قشر را برشمرد و افزود:روابط عمومی ها پل ار تباطی بین مردم و مسئولین هستند که با توجه به نوع دستگاه خدمتگزاری که روابط عمومی ها در آن به فعالیت مشغول هستند باید مسیر این ارتباط را به بهترین نحو تعریف کنند و سازوکار اجرایی آن را در عمل برنامه ریزی کنند.

     امام جمعه اردکان اظهار داشت:بیان فعالیتها و کارهای صورت گرفته از دیدگاه اسلام مشکلی ندارد و حتی پیشوایان دینی ما نظیر امیرالمومنین علی(ع)هم به کارگزاران و خادمین مردم تاکید می کردند که کارهایشان را برای اطلاع مردم و ایجاد روحیه امید و نشاط در مردم بازگو کنند.

     وی در بخش دیگری از صحبتهای خود به مقوله مهم انتخابات خردادماه اشاره نمود ونقش روابط عمومی ها را در دادن شناخت به مردم در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری متذکر گردید.

     حجت الاسلام حسینی افزود:اگرچه در فضای ادرات جانبداری از شخص و اشخاص خاصی در عرصه انتخابات منعیت دارد ولی روابط عمومی ها می توانند با ارائه شناخت به مردم به انتخابشان کمک کنند.

     درخاتمه از سوی چند تن از روابط عمومی ها موضوعاتی در حوزه مشکلات شهری نظیر ترافیک،تصادفات و لزوم فرهنگسازی در این مسائلمطرح و نکاتی از سوی امام جمعه متذکر شد.