دیدار رئیس جدید دادگستری شهرستان با فرماندار اردکان

دیدار رئیس جدید دادگستری شهرستان با فرماندار اردکان

جمال قوه ندوشن با حضور در دفتر فرماندار اردکان با حسین سبزواری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان; حسین سبزواری در ابتدا ضمن تشکر از خدمات رئیس سابق دادگستری شهرستان و تبریک به جمال قوه بابت مسئولیت جدیدشان گفت:اردکان با توسعه نامتوازنی که داشته است شاهد رشد مهاجرت بوده و امروز در اردکان شما می‌توانید از هر قومی با فرهنگ مختلف روبرو شوید و این وضعیت کار را به مراتب از سال‌های گذشته سخت تر کرده است.

فرماندار اردکان گفت:با وجود تنوع فرهنگی در این شهر دیگر نمی‌توان با عرف و روش‌های سابق به دنبال حل برخی از مشکلات باشیم بلکه امروز بیش از پیش ما احتیاج به حکمرانی قانون در شهر داریم و قانون باید حرف اول و آخر را در شهر بزند.

جمال قوه رئیس جدید دادگستری شهرستان اردکان نیز در این دیدار گفت: مُرّ‌‌‌ قانون مبنای کار ما خواهد بود و با نگاه به قانون با افراد رفتار خواهیم کرد. رئیس دادگستری اردکان گفت: از برنامه‌های کاری من حضور در میان مردم خواهد بود تا بتوانیم با این حضور تعامل بین مسئولین و مردم را افزایش دهیم. شاید بسیاری گمان کنند که در دادگاه و دادگستری اکرام ارباب رجوع ممکن نیست اما آنچه در تعالیم اسلامی ما هست و از اصول ثابت ما هست اکرام ارباب رجوع است و شایسته نیست که مراجعه کنندگان علاوه بر رنج پرونده‌ای که دارند با مشکلات دیگری نیز دست و پنجه نرم کنند.