به گزارش خبرنگار اتاق خبر اردکان به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردکان، براساس این انتخابات آقایان حمید صحرایی،  مصطفی شیری، ناصر پایدار، علیرضا حبیبی، محمدرضا نجارکار و جاوید عیدانی بعنوان اعضای هیات مدیره انجمن و آقای مجید کمالی بعنوان بازرس تعیین گردیدند.

"محمدرضا بهجتی"، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت  شهرستان اردکان در حاشیه برگزاری انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار داشت: این  انجمن که یک  نهاد غیر دولتی و تازه تاسیس در زمینه  حمایت از حقوق مصرف کنندگان است، می تواند  به عنوان ناظر و بلندگوی مردمی نیازها و خواسته های اجتماعی در موضوع حقوق مصرف کننده، نقش ویژه ای را ایفا نماید.

وی تاکید کرد: با توجه به اقتصاد مقاومتی، توجه به  نیازها و خواسته های اقشار کم در کنار اهمت دادن به موضوع تولید و تجارت این نهاد می تواند بیشترین همراهی کننده و سازمان دهنده دراین موضوع باشد.

بهجتی هدف از تاسیس این نهاد توسط  قانون گذار را به توجه به حقوق مصرف کننده،  مشاوره و اطلاع رسانی و اخذ شکایات مردمی و اولویت دادن به آنها عنوان کرد.

همچنین از وظایف این انجمن را دریافت، ارجاع و پیگیری شکایات و دعاوی مصرف کنندگان وآموزش حقوق مصرف کننده دررابطه با استاندارو کیفیت محصول  جلوگیری از ایجاد مراکز انحصار ی که منجر به تضییع حقوق مصرف کننده می گردد دانست.

گفتنی است این انتخابات هر چهارسال یک بار با نظارت هیات اجرایی متشکل از نمایندگان فرمانداری  و اداره تعزیرات حکومتی برگزار می گردد.