فرماندار اردکان
دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اردکان با حضور اعضای این کمیته و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس ستاد دهه فجر و معاون اجرایی این ستاد در استان، در محل دفتر فرماندار اردکان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، «حسین اسماعیلی» هدف از برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر را آشنایی جوانان با انقلاب عظیم اسلامی دانست و گفت: برنامه‌های دهه فجر نیاز به همکاری تمامی ادارات و ارگان‌ها دارد.
 
فرماندار اردکان تصریح کرد: دهه فجر، دهه بازخوانی ارزش‌های انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های امام دانست و خاطرنشان کرد: تمامی نهادها باید دست در دست هم داده تا بتوانیم برنامه‌های باشکوه‌تری برگزار کنیم و علاوه بر گرامی‌داشت سی و هفتمین بهار انقلاب، زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در انتخابات ۷ اسفند باشیم.
 
وی با اشاره به تأکیدات استاندار محترم یزد مبنی بر مردمی‌برگزارشدن برنامه‌های ستاد دهه فجر افزود: این انقلاب و پیروزی‌های آن، متعلق به همه مردم از همه گروه‌ها و طیف‌هاست و هیچ گروهی نباید آن را در انحصار خود بداند.
 
حسین اسماعیلی حضور مردم را در انتخابات مؤثر دانست و گفت: حضور مردم به جهانیان ثابت خواهد کرد که انقلاب اسلامی شکست‌ناپذیر است و مردم ما همچون گذشته پیشتیبان نظام، انقلاب، دستاوردها و آرمان‌های آن هستند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان نیز انقلاب اسلامی را هدیه‌ای الهی، امام انقلاب را موهبت الهی و قانون این کشور را قانونی الهی دانست.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین «فخرالدینی» با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی، انقلاب صلح و آشتی است افزود: نگاه غربی‌ها به شور و حضور مردم ما در صحنه است و از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر، راهپیمایی روز ۲۲ بهمن است؛ لذا با توجه به این‌که در آستانه انتخابات قرار داریم باید این برنامه به خوبی برگزار شود.
 
معاون اجرایی ستاد دهه فجر استان یزد نیز گفت: باید انگیزه لازم در مردم ایجاد شده و بیان عملکرد سی و هفت‌ساله انقلاب عامل ایجاد انگیزه مضاعف در اقشار مختلف مردم است.
 
«زارع» کشور ایران را کشور هنر و ادبیات دانست و ضمن اشاره به این‌که هیچ چیز جای‌گزین تأثیر هنر نمی‌شود؛ از اعضای کمیته‌ها خواست تا جشن‌های دهه فجر همانند جشن‌های دیگر باشکوه برگزار شود.
 
«حاجی‌اسماعیلی»، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان نیز به سخن امام راحل اشاره کرد و گفت: انقلاب را به دنیا صادر خواهیم کرد و انقلاب اسلامی به وسیله فکر صادر می‌شود.
 
گفتنی است برگزاری محفل قرآنی روستایی، نشست‌های گفتمان دینی، نشست روحانیون و ائمه جمعه، آذین‌بندی شهری، دیدار با خانواده شهدا، نمایشگاه عکس انقلاب، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، پخش فیلم و سرودهای انقلابی برای دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری برای دانش‌آموزان، افتتاح مدرسه مظفری ترک‌آباد، سرکشی از روستائیان محروم، کارگاه نقاشی زنده در روز ۲۲ بهمن، دیدار سمن‌های جوان و فعال با مسئولین و دیدار بانوان هنرمند با فرماندار از جمله برنامه‌هایی است که قرار است در دهه فجر در اردکان برگزار شود.