فرماندار اردکان در برنامه تجلیل از مدارس موفق در کنکور سراسری
در پی کسب ۵۳ رتبه زیر هزار دانش‌آموزان اردکانی در کنکور سراسری سال ۹۶ و روند رو به رشد موفقیت‌های شهرستان اردکان در حوزه آموزش و پرورش، فرماندار اردکان و رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان، ضمن حضور در مدارس متوسطه موفق در حوزه کنکور، ضمن تقدیر از فعالان و دست‌اندرکاران در کسب موفقیت‌های اخیر، به گفت‌وگو با کادر آموزشی این آموزشگاه‌ها پرداخت.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی دانش‌آموزان را سرمایه‌های ارزشمند فردای جامعه خواند و با تأکید بر لزوم تلاش مضاعف دانش‌آموزان و کادر آموزش و پرورش به‌ویژه معلمان و مدیران مدارس متوسطه، اظهار امیدواری کرد دانش‌آموزان با بهره‌گیری از تک‌تک لحظات ناب جوانی، علاوه بر تحصیل به کسب مهارت‌های زندگی اجتماعی بپردازند.
 
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رشد مناسب قبولی‌های کنکور اردکان را حاصل تلاش مدیران و معلمان و زحمات شبانه‌روزی دانش‌آموزان و اولیای آنان دانست و گفت: موفقیت، تصادفی به دست نمی‌آید و مفتخریم اعلام کنیم که در سایه توجه ویژه دولت تدبیر و امید به امر آموزش و پرورش، این افتخارات روزافزون شده است.
 
 
فرماندار اردکان که در حضور مدیران آموزش و پرورش و مدارس سخن می‌گفت؛ افزود: به‌خوبی به مشکلات مدارس به‌ویژه مدارس دخترانه آگاهیم و امیدواریم دختران و پسران اردکانی بیش از پیش در عرصه‌های استانی و کشوری افتخارآفرینی کنند.
 
گفتنی است هادی مقیمی در پایان این دیدارها، با اهدای لوح یادبود از زحمات کادر آموزشی مدارس متوسطه تقدیر کرد.