طی مراسمی بمناسبت دهه فجر

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری عصر دیروز طی مراسمی که بمناسبت چهارمین روز از ایام الله دهه فجر در محل کانون شهید مدرس اردکان باحضور امام جمعه،فرماندار و رییس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد تعداد31نفر از خیرین قرآنی که در زمینه ساخت،اعطای زمین و تامین هزینه های مالی موسسات قرآنی شهرستان اردکان کمک و مساعدت نموده اندوهمچنین 8خانواده برگزیده جشنواره خانواده آسمانی  مورد تجلیل قرار گرفتند.

     امام جمعه اردکان در این مراسم با اشاره به عظمت ثواب سهیم شدن در برنامه های قرآنی گفت:اعمال صالح هر اندازه بزرگتر باشد و ضرورت انجام آن در جامعه بیشتر باشد از ثواب عظیم تری نزد پروردگار برخوردار خواهد بود .

     حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود:قران بعنوان بزرگترین پایگاه امن فکری و عملی که از سوی خدا به پیامبر بر حقش نازل گردیده است تنها کتاب آسمانی است که به واسطه معجزه بودنش از هرگونه تحریف و خدشه ای باز مانده و کهنگی و زوال نمی پذیرد .تاویل آیات قرآن بر مبنای زمان این معجزه الهی رابه دستورالعمل هدایت درتمامی ازمنه تبدیل کرده است و بدون بهره گیری از کلام وحی زندگی انسان ناقص وبدون تکامل خواهد بود.

     امام جمعه اردکان با تقدیر از دستانی که برای آبادانی و ساخت اماکن قرآنی فعالیت می کنند از تمامی خیرین این عرصه تشکر کرد و برایشان از درگاه پروردگار آرزوی توفیق نمود.

     حجت الاسلام حاج اسماعیلی درسخنانی کوتاه در این مراسم هدف از برگزاری این آیین را تجلیل از افرادی که در زمینه ساخت و ساز،اهدا زمین و اجرای برنامه های قرآنی مشارکت نموده اند دانست وافزود:گرچه بسیاری از این خیرین شاید از اینکه نامشان برده شود احساس خوبی نداشته باشند امام من باب اینکه تشکر از مخلوق خود شکر نعمات پروردگار است این مراسم تجلیل در ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده است .

     در این مراسم همچنین گواهینامه های مربوط به مربیان و معلمین قرآنی و همچنین داوران و ممتحنین قرآن استانی و کشوری به برگزیدگان شهرستان اردکان اعطا گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکسها:تبیان اردکان