به گزارش روابط عمومي فرمانداري اردكان، در جلسات هماهنگي راهپيمايي روز قدس كه با حضور «كمال حلوايي» بخشدار مركزي، امام جمعه شهر احمدآباد و امام جماعت روستاي ترك آباد برگزار شد، در رابطه با چگونگي برگزاري اين راهپيمايي شكوهمند، بحث و تبادل نظر شد.

 

كمال حلوايي در ابتداي اين جلسات ضمن آروزي قبولي طاعات و عبادات در ماه مبارك رمضان، روز قدس را از مهمترين دستاوردهاي جامعه ي مسلمين دانست و گفت: امام راحل با بينش بالاي سياسي خود و انتخاب آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به عناون روز جهاني قدس، قطعا نقش مهم و بي بدليلی را در اتحاد و همبستگي میان مسلمانان داشته كه روز به روز با آشکارتر شدن چهره ی واقعی و جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی، این همدلی افزایش می‌یابد.

 

بخشدار مركزي اردكان در ادامه با تاكيد بر لزوم راهپيمايي باشكوه، از همه ي مردم در شهر و روستاهاي بخش مركزي براي شركت در اين راهمپيمايي دعوت بعمل آورد.

 

گفتني است در شهر احمدآباد راهپيمايي روز قدس از ساعت 11 و 45 دقيقه از محل پايگاه علي بن ابي طالب شروع شده و به همان محل ختم مي گردد. همچنين اين مراسم در ترك آباد از ساعت 9 صبح از محل مسجد جامع شروع  و تا گلزار شهداي اين روستا ادامه خواهد يافت.