درپی دو تصادف فوتی روز یکشنبه

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه فوق العاده ستادبحران شهرستان اردکان صبح امروز به دستور فرماندار تشکیل شد .

     دراین جلسه پس از بررسی و تبادل نظر پیرامون حوادث جاده ای چند روز اخیر و کسب آمادگی هرچه بیشتربرای مقابله با این حوادث با توجه به قرارگرفتن شهرستان اردکان درمحورهای جاده ای خطرناک و پرتردد؛گزارش فعالیتهای صورت گرفته توسط هلال احمر،اورژانس و پلیس راه در مورد دو تصادف رخ داده اخیر ارائه شد .

      فرماندار اردکان در این جلسه با ابراز تاسف از وقوع اینگونه سوانح وتصادفات از کلیه اعضای ستاد حوادث خواست تا در آستانه فرا رسیدن نوروز و آغاز سفرهای نوروزی برای پیشگیری و مقابله با این حوادث بصورت شبانه روزی آمادگی داشته باشند .

       وی همچنین بر لزوم تشکیل کارگروه های 14گانه ستاد حوادث وتعیین اولویت کاری این کارگروه ها ،بهمراه ارائه اموزشهای تخصصی درسریعترین زمان ممکن تاکید ورزید.

      در ادامه طرح عملیاتی مبارزه با حوادث توسط  رییس هلال احمر اردکان تشریح شدودر زمینه شیوه تشکیل بانک اطلاعات امدادی و همچنین نقشه های خطر پذیری شهرستان بسته به عملکرد دستگاه های مختلف ،توضیحاتی ارائه شد.

      "دهقانی "کارشناس ستاد حوادث استان دراین جلسه از ارائه یکسری تجهیزات امدادی و نجات بخشی بصورت ویژه به پایگاه های امدادجاده ای سید نور الدین احمد و خرانق اردکان خبر داد و آمادگی همه جانبه ستادحوادث استان را برای مساعدت لازم در راستای پیشگیری از این حوادث عنوان نمود.