باحضور مسئولین هیاتهای مذهبی ،موسسات فرهنگی مرتبط با سیره شهداوجمعی از ادرات وارگانهای شهرستان

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان صبح امروز طی جلسه ای که باحضور امام جمعه وفرماندارو با دعوت از مسئولین تعدادی از هیاتهای مذهبی،موسسات فرهنگی مرتبط با سیره شهدا و جمعی از ادارات وارگانهای شهرستان درمحل سالن شهید حنیف فرمانداری برگزار شد؛جزئیات برنامه و مجالس استقبال،وداع،تشییع و تدفین 5شهید گمنام که روز شهادت حضرت زهرا به این شهرستان منتقل و در میدان امام خمینی(ره)(پارک شهر)به خاک سپرده خواهند شد؛تشریح شد.

     در ابتدای این جلسه ا مام جمعه اردکان با تاکید مجدد به اهمیت حضور شهدای گمنام وبرکات و عنایات الهی که از این رهگذر شامل حال مردم خواهد گردید ؛این مهم را باعث افتخار اردکان دانست .

     "حجت الاسلام والمسلمین حسینی"اظهار داشت: مردم اردکان درروز شهادت حضرت زهرابا تشیع باشکوه پیکر شهدای گمنام، فرهنگ والای ایثار و شهادت را به نمایش خواهند گذاشت وبا انتشار دوباره عطر و بوی شهدا در فضای شهر وهمراهی عاشقانه مردم با این کاروان شهادت،گوشه ای از ادای دین وحق بزرگی که شهدا به گردنمان دارندمحقق خواهد شد.

     فرماندار اردکان نیز در سخنانی کوتاه باگرامیداشت ایام فاطمیه و بزرگداشت یادو خاطره شهدا ، شوق وافر مردم این شهرستان که برای استقبال از 5شهید گمنام از نخستین ساعات قطعیت حضور این شهدا آماده می شوندرا نشان از تدین ولایتمداری وفرهنگ والای آنان دانست.

     "کمالی"افزود:شهدای گمنام یک روز قبل از خاکسپاری یعنی روز24 فروردین مورد استقبال مردم این شهرستان قرارخواهندگرفت وپس برگزاری مراسم وداع درشب شهادت حضرت زهرا(س)،عصر روز25 فروردین همزمان با روزشهادت تشیع و به خاک سپرده خواهند شد.

     برنامه ریزی در زمینه محتواوکیفیت مراسم استقبال،وداع،تشیع و تدفین این شهدا که توسط هیاتهای مذهبی وگروه های مردمی انجام خواهد شد،ریزهماهنگی اجرای برنامه هاو...از مهمترین اهداف برگزاری این جلسه بودکه مورد تبادل نظر و تصویب حاضرین قرار گرفت.

     گفتنی است مراسم وداع با 5شهید گمنام شب شهادت حضرت زهرا درمحل مصلای امام خمینی برگزار خواهد شدوفردای آن روز(روز شهادت حضرت زهرا) ساعت3ونیم عصر پیکر پاک شهدا از محل انتهای بلوارآیت الله خامنه ای(سپاه قدیم)باحضور مردم تشییع وپس از اقامه نماز درمیدان بسیج وادامه تشییع ،درمحل میدان امام خمینی(ره)(پارک شهر)به خاک سپرده خواهند شد.