با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان و مسئولین شهرستان اردکان انجام شد
طی مراسمی با حضور فرهنگ دوست مدیر کل بنیاد شهید استان ،امام جمعه ،فرماندار و جمع دیگری ازمسئولین شهرستان از تلاشهای برخورداری مدیر سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان تقدیر و میر شمسی سرپرست این ارگان به این مسئولیت منصوب گردید.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و شهرستان اردکان خدمترسانی بی منت به خانواده های شهدا ،ایثارگران و جانبازان را رسالت بنیاد عنوان نمود وگفت :در مقابل حق بزرگی که شهدا به گردن جامعه ما دارند هرچه تلاش کنیم عملمان قاصر و دستمان برای جبران کوتاه است .
وی بابیان خاطراتی از نبرد غیور مردان 8 سال دفاع مقدس و جانفشانی جوانان این مرزو بوم خاطر نشان کرد :یکی از دلایل موفقیت حضرت امام خمینی علاوه بر فاکتور های الهی و معنوی ایشان در مدیریت بحرانها این بود که در کارهای بزرگ از جوانان استفاده می نمودند و به آنها اعتماد کامل داشتند و امروز ما این روحیه را در رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای هم سراغ داریم که جوانان را باور دارند و به انها اعتماد می کنند .
فرهنگ دوست در ادامه صحبتهای خود در این مراسم از همت و تلاش آقای برخورداری مدیر سابق این نهاد در شهرستان اردکان بعنوان کسی که در طول دوران خدمت خود را وقف خانواده شهدا و ایثار گران نمود تشکر کرد و آقای میر شمسی را بدلیل سابقه خدمت در بنیاد شهید و تعهد و تخصص شایسته این مسئولیت معرفی کرد.
امام جمعه اردکان نیز در بیاناتی ضمن ارج نهادن به خدمات بنیاد شهید تکریم و تجلیل از شهدا را کمترین وظیفه ای دانست که می توان در مقابل کار بزرگ ایثارگران ایفا نمود .
حجت الاسلام دیداری در این مراسم خواستار توجه جدی به خواسته های جامعه ایثارگری گردید و بر ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بعنوان یک وظیفه همگانی تاکید ورزید .

در پایان این مراسم مدیر کل بنیاد شهید استان و مسئولین شهرستان با حضور در منزل شهید میر شمسی از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل نمودند