در پیامی صورت گرفت:

بهروز شهابی‌زاد فرماندار اردکان در پیامی ضمن تجلیل و تقدیر از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی، از تلاش دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات تشکر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان اردکان٬ متن پیام فرماندار اردکان بدین شرح است:

 

 

به نام خدا

 

مردم همیشه در صحنه، آگاه و ولایتمدار شهرستان اردکان!

 

شکوه حماسه شما در پای صندوق‌های رأی، هم‌گام با مردمان غیور و انقلابی میهن اسلامی نشانه روشن دیگری از حق‌شناسی و تجلی پرافتخار دیگری از مردم‌سالاری در نظام اسلامی بود.

 

حضور پر از شور و شعور شما بدون شک، موجب یأس و دل‌سردی دشمنان این نظام و سرزمین و مایه اعتبار، خرسندی و غرور و سرافرازی خواهد شد.

 

رقابت‌های انتخاباتی در کشور ما، همواره یک برنده اصلی و بزرگ داشته و آن خود شما مردمانی هستید که در شعب اخذ رأی حاضر شدید و دوباره حماسه آفریدید.

 

این‌جانب بر خود لازم می‌دانم از مشارکت بالای شما تقدیر نموده؛ این حماسه حضور را به همه کسانی که دل در گرو آبادانی و سربلندی این سرزمین دارند تبریک عرض نمایم.

 

از تلاش بی‌منت و فراوان همه دست‌اندرکاران و عوامل برگزاری این انتخابات اعم از اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات، عوامل و هیئت اجرایی، هیئت‌های بازرسی و نظارت، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و... و نیز فعالان عرصه رسانه که هر یک نقشی بی‌همتا در رقم‌زدن این حماسه داشتند؛ سپاس‌گزاری می‌نمایم.

 

امید دارم منتخب مردم شریف اردکان در انتخابات مجلس شورای اسلامی به پشتوانه آرای مردم در مسیر کمک به پیشبرد و توسعه اهداف نظام اسلامی و خدمت به مردم نجیب و قدرشناس حوزه انتخابیه شهرستان اردکان موفق و منصور باشد. ان‌شاءالله.

 

بهروز شهابی‌زاد
فرماندار و رئیس هیئت‌اجرایی انتخابات شهرستان اردکان