حماسه حضور وصف ناپذير

بسم الله الرحمن الرحيم

مردم شريف و غيور شهرستان اردکان

خدا را شاكريم بار ديگر ملت ايران و اين غطه شهيد پرور با حضور گسترده و باشكوه خود در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا ، پايه هاي نظام اسلامي را استحكام بخشيده و افتخار ديگري آفريدند كه مايه حيرت و سردرگمي دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گرديد.

رأي شما در 24 خرداد، پافشاري بر اصول و ارزش هاي انقلاب اسلامي است كه بخاطر آن هزاران شهيد و مجروح تقديم شد و اكنون نويدبخش عدالت، مهر و محبت و سربلندي و پيشرفت در ايران اسلامي است.

حماسه حضور وصف ناپذير شما مردم ولايتمدار شهرستان اردکان در پاسخ به دعوت رهبر فرزانه و حكيم انقلاب اسلامي -مدظله العالي-  بيانگر ايمان، وفاداري و پايبندي شما به اسلام و انقلاب اسلامي است كه براي هميشه در تاريخ ثبت وماندگار خواهد بود.

اينجانب ضمن تبريك به تك تك شما مردم هميشه در صحنه از زن و مرد، پير و جوان و همه اقشار مختلف بخاطر اين حماسه جاودان و نيز از دست اندركاران امر انتخابات ، تقدير و تشکرنموده و از همگي شما سپاسگزارم.همچنين به اطلاع مي رسانم که مشارکت شما ولايتمداران در انتخابات رياست جمهوري 89 درصد مي باشد . منتخبين شما در رياست جمهوري بر حسب بيشترين آرا به شرح ذيل است :

1- آقاي حسن روحاني 28447 نفر

2- آقاي سعيد جليلي 4993 نفر

3- آقاي محمدباقرقاليباف 4173 نفر

4- آقاي علي اکبر ولايتي 2070 نفر

5- آقاي محسن رضايي 1748 نفر

6- سيدمحمدغرضي 437 نفر  

 

 

احمد کمالي

فرماندار اردکان