معاون فرماندار اردکان خبر داد:
معاون فرماندار اردکان از تشکیل جلسه کمیته اشتغال این شهرستان با موضوع بررسی و تعریف طرح‌های اشتغال‌زای روستایی و شهری خبر داد.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان مصطفی پوردهقان اظهار داشت: در اجرای ابلاغیه اعطای تسهیلات در قالب برنامه اشتغال فراگیر، اولویت این تسهیلات در شهرستان، طرح‌های «کاربر» تعیین شده و طرح‌های «سرمایه‌بر» در اولویت‌های بعدی قرارگرفته‌اند.
 
 
معاون فرماندار اردکان در توضیح این مطلب افزود: طرح‌هایی که با یک سرمایه‌گذاری مشخص برای تعداد بیش‌تری از افراد اشتغال ایجاد کنند؛ در اولویت پرداخت تسهیلات قرارمی‌گیرند.
 
 
وی ادامه داد: شاخصه‌هایی نظیر عدم آلایندگی، کم‌آبخواهی و داشتن توجیه فنی و کارشناسی نیز در تأیید یا رد طرح‌ها موردنظر قرار خواهند گرفت.
 
 
پوردهقان در خصوص روند بهره‌مندی از این تسهیلات تصریح کرد: طرح‌ها توسط متقاضیان به دستگاه‌های مربوطه ارسال و پس از تصویب و اخذ جواز تأسیس به کارگروه شهرستان و استان ارسال شده و پس از تصویب نهایی به بانک‌های عامل ابلاغ می‌شود.
 
 
وی با اشاره به این‌که در نشست با نمایندگان بانک‌های شهرستان بر پی‌گیری لازم در جهت تسریع در جذب و پرداخت اعتبارات تأکید شده است؛ از متقاضیان خواست طرح‌هایی را به دستگاه‌ها ارسال کنند که قابلیت اجرا و اشتغال‌زایی داشته باشند.
 
 
پوردهقان اظهار امیدواری کرد با تزریق تسهیلات کم‌بهره، شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان باشیم.