فرمانداراردکان در ستاد مردمی دهه فجر محله مزرعه سیف:

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری احمد کمالی روز گذشته باحضور در ستاد مردمی دهه فجر محله مزرعه سیف و دیدار با مردم این محله ،پیرامون موضوع تحکیم بنیان خانواده نکاتی را متذکر گردید.

     فرماندار اردکان تشکیل و تحکیم بنیان خانواده اسلامی را یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی عنوان نمود و گفت:شاخصه های خانواده اسلامی را می توان در زندگی خانوادگی پیامبر اسلام و سیره اهل بیت مشاهده کرد .برای مذهب ما آیات قرآن ،احادیث و روایات و سیره پیامبر و ائمه طاهرین بعنوان یک دستورالعمل اساسی تلقی می شود که اگر بصورت صحیح مورد استفاده قرار گیرد تحقق این هدف عظیم را شاهد خواهیم بود.

     رییس ستاد دهه فجر اردکان اظهار داشت محل هجمه امروز دشمن در جنگ نرم خانواده هاهستند .وجنگ افزارهای آن ابزاری چون ماهواره،صفحات اینترنتی مبتذل،انواع مواد مخدرو...می باشد .والدین دیروز اگر فرزندشان در بیرون از خانه به سر می برد و مدت زمان برگشت او طولانی می شد احساس نگرانی می کردنند ولی امروز حتی وقتی فرزندانمان در کنار ما هستند و ازحضورشان در منزل مطلعیم نیز جای نگرانی دارد چرا که شبکه های ماهواره ای،صفحات وفضاهای مجازی ضد دینی و ضد اعتقادی همه از حریم خصوصی دیوار خانه ها گذشته و خطر آن برای فرزندان احساس می شود.

     وی افزود تربیت، تنها در فراهم کردن رفاهیات برای خانواده خلاصه نمی شود ؛خانواده مرفه اسلامی خانواده ای است که تربیت اسلامی داشته باشد و اگر این تربیت وجود داشته باشد جامعه هم بالتبع اسلامی خواهد شد .

     گفتنی است در این جلسه تعدادی از مردم محله در دیدار با فرماندار مشکلاتشان را مطرح نمودند.واز سوی وی قول پیگیری در خصوص حل مشکلات داده شد.