به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، «حسین اسماعیلی» فرماندار اردکان دوشنبه 16 تیرماه با «محمد دلیجانی» مدیرکل بیمه سلامت استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

حسین اسماعیلی درابتدای این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، محور توسعه ی شهری را انسان سالم دانست و گفت: خوشبختانه با تدبیری که دولت تدبیر و امید در سال جاری در زمینه درمان و بخش سلامت مردم انجام داده است، شاهد گسترش مراکز درمانی و آسایش بیماران بوده ایم.

فرماندار اردکان یکی از مهمترین دغدغه های خود را در زمینه سلامت،کاهش هزینه های درمانی خواند و افزود: با اجرایی شدن طرح هدفمندی یارانه ها در مرحله ی دوم، شاهد بودیم در بسیاری از روندهای درمانی مانند هزینه های بیمارستان و دارو، بیماران سهم کمتری را پرداخت می کنند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با اشاره به بیمه سلامت و گسترش آن میان آحاد مردم، گفت: کار بسیار مبارک و خوبی صورت گرفته است که تاثیر گذاری آن در بخش سلامت مردم بسیار قابل توجه است.

گفتنی است دلیجانی نیز ضمن تشکر از فرماندار بخاطر توجه به امر سلامت، تعداد افراد ثبت نامی در بیمه سلامت در سطح شهرستان اردکان را 2000 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 1797 نفر موفق به دریافت دفترچه بیمه سلامت شده اند و مابقی نیز طبق روال در حال اخذ این دفترچه هستند تا بتوانند از خدمات این بیمه استفاده کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری هرچه بیشتر نهادهای اجرایی و در راس آن فرماندار محترم، شاهد پیشرفت و گسترش این بیمه در اردکان باشیم.