هم‌زمان با روز 'صنعت و معدن' صورت گرفت:
فرماندار اردکان در مراسمی به مناسبت روز 'صنعت و معدن'، با اهدای لوح از کارفرمای برتر شهرستان تجلیل کرد.
‌‌‌‌
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان 'بهروز شهابی‌زاد' صبح امروز با حضور در شرکت 'احداث صنایع و معادن سرزمین پارس' از مدیرعامل و مدیر بهره‌برداری این شرکت به‌عنوان کارفرمای برتر سال ۹۷ در زمینه تکریم و رعایت حقوق کارگران تقدیر کرد.
‌‌‌‌
وی در نشستی با مدیران این مجموعه توسعه همه‌جانبه را در گرو تحقق اهداف جامعه کار و تولید دانست و افزود: رسیدگی به امور کارگران از سوی کارفرما عدالت اجتماعی و تکریم شأن و جایگاه کارگران را محقق می‌سازد.
‌‌‌
فرماندار اردکان، رشد صنعتی اردکان را نتیجه تلاش‌های مسئولان در سال‌های اخیر دانست و گفت: شعار تعریف‌شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال ۹۸، تحقق رونق تولید است و در این زمینه تعامل کارفرمایان و جامعه کارگری از یک‌سو و حمایت مدیریت شهرستان از سوی دیگر حائز اهمیت است.
‌‌‌
وی با بیان این‌که ایجاد درک متقابل و اقناع افکار عمومی درباره لزوم حمایت از اشتغال ایجادشده از تکالیف همه دستگاه‌هاست؛ خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار خواهیم گرفت.
‌‌‌
گفتنی است شرکت 'احداث صنایع و معادن سرزمین پارس' در ارزیابی‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی حائز بالاترین امتیاز در زمینه رعایت حقوق کارگران در سال ۱۳۹۷ شده است.
‌‌‌
مؤلفه‌هایی نظیر پرداخت به‌موقع حق‌السعی کارگران و حق بیمه، ایجاد ظرفیت‌های شغلی جدید، اهتمام به جذب نیروهای بومی و ایجاد امنیت شغلی در آنان، عدم بروز تنش‌های کارگری و... در این ارزیابی مدنظر قرار گرفته است.
‌‌‌‌‌‌
براساس این گزارش، در این مراسم از 'لطیف دشت‌بزرگی' مدیرعامل 'شرکت احداث صنایع و معادن سرزمین پارس' و 'عبدالله کمالی اردکانی' مدیر بهره‌برداری گندله‌سازی اردکان تجلیل به عمل آمد.