در اولین سمینار توسعه ایران انجام شد

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،روز گذشته در اولین سمینار توسعه ایران از فرماندار اردکان بعنوان فرماندار نمونه کشور تجلیل شد.

     این همایش روزهای 20و21اردیبهشت در تهران برگزار شد .این سمینار با حمایت دانشگاه های سراسر کشور درحوزه های مختلف و با هدف رشد و توسعه شهری،ارزیابی عملکرد فرمانداران و شهرداران و شوراها،افزایش آگاهی مسئولین اجرایی در راستای طرح توانمند سازی نمایندگان شورا،شهرداران،متخصصین،فرمانداران و ارائه جدیدترین تجربیات در زمینه های مدیریت شهری،مدیریت بحران و مدیریت شهر الکترونیک بمدت 2روز انجام گرفت.

     برگزار کنندگان این سمینار با عنایت به ارزش والای خدمات فرمانداری های میهن اسلامی مان ،درعرصه عمران و آبادانی شهرهای کشور از فرمانداران بعنوان سردمداران این فعالیتها ،مدیریت و تصمیمات شهری درخصوص مسائل مهم و اتخاذ سیاستهای بهینه شهری ،فرمانداران برتر را معرفی و بعنوان فرماندار نمونه معرفی نمود.

     با درنظر گرفتن و بررسی شاخصه های امور اجتماعی،امور آموزشی و فرهنگی،بهداشتی،عمران شهری،اداری و امنیتی و بهبود اوضاع اجتماعی شهرستان کمیته داوران این سمینار"آقای احمد کمالی"فرماندار اردکان را بهمراه 9تن دیگر از فرمانداران نقاط مختلف کشور بعنوان فرماندار برتر انتخاب نمود.

     استفاده از دوره های آموزشی باحضور اساتید برتر کشوری از دیگر بنامه های فرماندار اردکان برای شرکت در این مراسم بود.