تاکید فرماندار دربازدید از شهرک مسکونی مهر

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری "احمد کمالی"در بازدید امروز از پروژه مسکونی مهر اردکان که بهمراه شهرداراردکان،رییس شورای شهرستان، روسای ادارات تعاون،کار ورفاه اجتماعی،آب،برق،گاز و مخابرات انجام گرفت ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط این ارگانها برای رفاه حال ساکنین شهرک، مشکل اصلی درحال حاضر شهرک مهررا عدم آسفالت معابر و کوچه ها عنوان کرد وبه ادارات ذیربط تاکید کرد:کلیه زیرساختهای تاسیساتی مربوط به آب و فاضلاب،برق،گاز و مخابرات تا نیمه ماه جاری آماده شود تا پس از آسفالت معابر توسط شهرداری نیازی به حفاری مجدد و صرف هزینه بیت المال نباشد.

     فرماندار اردکان دربازدید از مسجد این مجموعه مسکونی نیز با ابراز رضایت از پیشرفت کار آن گفت:این مسجد ازلحاظ نقشه معماری و ساخت جزنادرترین و زیباترین مساجد شهرکهای مسکونی مهر در کشور است که با توجه به پیشرفت کار خوبی که داشته در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

     وی درادامه از روند اجرای مراحل اولیه ساخت آموزشگاه این شهرک نیز بازدید کرد و درخصوص تسریع در عملیات عمرانی این پروژه دستور لازم را صادر کرد.

     گفتنی است در حال حاضرپس از واگذاری کلیه واحدهای ساخته شده در فاز اول این پروژه بیش از 200خانوار در منازل مسکونی این شهرک سکونت دارند.