تشکلات کارفرمائی و کارگری شهرستان اردکان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش اتاق خبر شهرستان اردکان، متن این بیانیه به شرح ذیر می باشد:

ماه بهمن یادآور حماسه آفرینی و استواری ملتی است که با توکل به خداوند بزرگ و با هدایت امام خمینی (ره) و تکیه بر وحدت، زمینه ساز انقلابی شدند که "انفجار نور" بود و بارقه های نور آن تا به امروز روشنی بخش مسیر همه آزادی خواهان جهان شده است.

ملتی که با مقاومت ستودنی و با دم مسیحایی امام بزرگوارمان همانی کرد که رستاخیز 22 بهمن 57، انقلاب اسلامی را به بزرگ ترین خاطره آن روزگار تبدیل نمود. خاطره ای که نه فقط حادثه ای در خاورمیانه که مستضعفین جهان را به تحرک وا داشت، بویژه زجرکشیدگان ملل اسلامی در پس عقب ماندگی ها و استعمار دست نشانده بلوک شرق و غرب جانی دوباره گرفتند و روحی بر کالبد مرده شان آنان را دوباره به حرکت و تلاش همراه با ایمانی قوام گرفته رهنمون نمود.

ایستادگی در برابر اقدامات کور و نافرجام دشمنان ایران همچون ترورهای ناجوانمردانه، جنگ تحمیلی، تحریم های ناعادلانه و ... در سایه رهبری امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای (دام عزه) و با بهره گیری از خون بابرکت شهدا و حضور مردم همیشه در صحنه و تدابیر ارزشمند دولت به روزهای بلوغ و بالندگی خود رسیده است و حرکت رو به رشد خود را تا دستیابی به قله های ایمان و اقتدار در عرصه بین المللی حفظ خواهد کرد.

نامگذاری سال 1394 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» وظیفه ای سنگین بر دوش مردم و مسئولان نهاده است و ان شاءالله با حضور پرشور ملت در انتخابات هفتم اسفند ماه نیز، گام مهم دیگری در راستای تحقق شعار امسال برداشته خواهد شد. از سویی دیگر تردیدی وجود ندارد که امروزه و در بحبوحه بلواهای جهانی، ماموریت بزرگ انقلاب اسلامی همچنان تاکید بر معنویت و تکیه بر ارزش های انقلاب اسلامی، اندیشه های امام راحل و رهنمودهای حکیمانه رهبری است و اگر ارزش های انقلاب را از دست بدهیم بی تردید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از دست خواهیم داد.

بر این باوریم که تحقق اهداف عالیه انقلاب نیازمند کار و تلاش بی وقفه همه دلسوزان و اقشار مختلف مردم است و تصمیم سازان و تصمیم گیران در این راستا تکلیف سنگین تری بر دوش دارند.

تشکلات کارفرمائی و کارگری شهرستان اردکان ضمن تبریک مجدد ایام الله دهه فجر، همانند سال های قبل ضمن شرکت پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس، از همه مردم شریف شهرستان اردکان بخصوص مدیران و تلاشگران عرصه صنعت دعوت می نماید تا با حضور خالصانه و پرشور خود بار دیگر حماسه حضوری ارزشمند را رقم زده و مشت محکمی به دهان دشمنان این نظان و انقلاب بزنند.