همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستان

آیین بهره‌برداری از ۳۳ پروژه عمرانی در شهرستان اردکان هم‌زمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار اردکان، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، فرماندار اردکان در این مراسم با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید در محرومیت‌زدایی و پرداختن به مشکلات روستاییان افزود: استفاده از ظرفیت و پتانسیل دهیاری‌ها در رفع محرومیت و ایجاد امکانات در این مناطق بسیار مؤثر بوده است.

 

حسین اسماعیلی با ابراز خرسندی از این‌که بسیاری از پروژه‌های افتتاح‌شده در مناطق روستایی واقع شده‌اند؛ گفت: در کنار افتتاح این پروژه‌ها باید به موفقیت‌های چشم‌گیر دولت در زمینه‌های مختلف اقتصادی و کاهش تورم، رشد ۳ درصدی اقتصادی؛ اجرای طرح بزرگ تحول نظام سلامت در حوزه‌ی بهداشت و درمان مردم، حل مناقشه‌ی هسته‌ای و... نیز اشاره کرد.

 

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان ادامه داد: در هفته دولت ۳۳ پروژه عمرانی در شهرستان اردکان نظیر آموزشگاه دخترانه عصمت وکیلی در احمدآباد، بلوار بهشت در روستای ترک‌آباد، خط انتقال آب روستای ترک‌آباد، احداث ورودی روستای هفتادر، سالن ورزشی روستای مزرعه‌نو با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

نماینده مردم اردکان نیز در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران و گذراندن موج تخریب‌ها، تحریم‌ها، ترورها و تنگناها را ارتباط دوسویه مردم و دولت‌مردان عنوان نمود و با ابراز خرسندی از سرمایه‌گذاری دولت‌ها در روستاها و مناطق محروم خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت امکانات ایجادشده در مناطق محروم با برنامه‌ریزی و درنظرگرفتن شرایط روستاها هم‌خوانی داشته و بتوان بهره‌برداری مطلوب را از آن‌ها داشت.

 

محمدرضا تابش، با بیان این‌که پروژه‌های خوبی در بخش‌های مختلف شهرستان اردکان به بهره‌برداری رسیده است؛ گفت: سیر صعودی تعداد و اعتبار پروژه‌های افتتاح‌شده در هفته دولت در سال‌های اخیر در اردکان نشان‌دهنده‌ی جذب بهتر اعتبارات در شهرستان از محل ارزش افزوده، تبصره‌ی ۵۵ و ماده‌ی ۱۸۰ است.