فرماندار اردکان:

بنیاد شهید سردار فیض این حافظه تاریخی دفاع مقدس در اردکان تشکیل می شود

فرماندار اردکان گفت: بنیاد شهید سردار فیض به عنوان پنجره‌ای به تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، مشعل‌دار میراث و مقاومت در قلب این شهرستان به منظور حفظ آثار و اسناد و جمع آوری خاطرات تشکیل می‌شود. 
حسین سبزواری فرماندار اردکان همزمان با ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج «سیدحسین فیض اردکانی» در دیدار با سردار اصفهانی محقق و پژوهشگر دفاع مقدس و از همرزمان سردار این شهید افزود: این بنیاد یادی از یک عمر مجاهدت  در برگیرنده برنامه‌ها و پروژه‌های مختلفی از جمله محل نگهداری اسناد و دست نوشته های سردار شهید است.
وی با بیان اینکه این بنیاد نقش مهمی در ارتقای سطح زندگی افراد و خانواده‌ها وایجاد انگیزه برای مشارکت اجتماعی و انسانیت در جامعه ایفا خواهد کرد اظهار داشت: بنیاد شهید سردار فیض نقش مهمی در کمک به افراد نیازمند، ارثیه‌های شهدا و نگهداری اسناد و دست نوشته‌ها دارد و به توسعه اجتماعی و انسانی در جامعه اردکان کمک می‌کند.
فرماندار اردکان یادآور شد: ایشان از همان روزهای نخست انقلاب اسلامی، جزو انقلابیون شهر اردکان بود.

سردار فیض اردکانی ، یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت ناشی از جراحت‌های جنگ بی‌قرار از فراق یاران شهیدش به شهدا پیوست.

فرماندهی ستاد سپاه کردستان ۱۳۶۵، قائم‌مقام تیپ الغدیر یزد ۶۵ تا ۶۷، فرماندهی سپاه ناحیه یزد ۶۷ تا ۷۰، مشاور نیروی مقاومت بسیج کشور و مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از سال ۱۳۸۳ تاکنون ازجمله مسئولیت‌های این شهید والامقام در دوران خدمت پر خیر و برکتش بوده است.