علیرضا جدیدی اردکانی معاون فرماندار اردکان خبر داد:

نمایشگاه توانمندی‌ها و تولیدات خانگی همراه با کارگاه‌های آموزشی صنایع‌دستی اواسط آذرماه سال جاری در شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، علیرضا جدیدی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه توانمندی‌ها و تولیدات خانگی شهرستان اردکان است و در کنار آن صنایع‌دستی دیگر شهرستان‌های استان و مهمانانی از سایر استان‌ها نیز به نمایش درخواهد آمد.

 

جدیدی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های تولیدات خانگی در کنار کارگاه‌های آموزشی صنایع‌دستی همیشه مورد استقبال مردم قرارگرفته است و از این طریق علاوه بر معرفی صنایع‌دستی بومی شهرستان اردکان، عرصه بسیار خوبی برای صاحبان تولیدات خانگی فراهم می‌آید تا از این طریق حمایت اقتصادی خانواده‌ها مدنظر قرار گیرد.

 

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اردکان اظهار داشت: در این نمایشگاه عرضه محصولات و فراورده‌های کنجدی و محصولات غذایی شاخص شهرستان اردکان نیز مدنظر است.

 

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری ادارات مختلف شهرستان تحت نظارت فرمانداری برگزار می‌شود و در حاشیه آن، کارگاه آموزشی، بازی‌های بومی و محلی و برنامه‌های جنبی دیگر نیز اجرا خواهد شد.

 

گفتنی است عرضه تولیدات خانگی در بخش روستایی از نقاط برجسته این نمایشگاه خواهد بود.