باحضور فرماندار اردکان

بازگشایی مجدد دفتر خبری شهرستان اردکان

بازگشایی مجدد دفتر خبری شهرستان اردکان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان; ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان، دفتر خبری شهرستان اردکان افتتاح شد.

حسین سبزواری فرماندار اردکان در ابتدا با اشاره به گسترش فضای مجازی در شهرستان، گفت: یکی از نقیصه‌های بزرگ در حوزه اطلاع‌رسانی، نداشتن یک منبع خبری و اطلاع‌رسانی رسمی است. فرماندار اردکان با تشکر از حمایت مسئولین شهرستان برای راه‌اندازی مجدد دفتر خبری از مدیران صداوسیمای استان خواست نگاه ویژه‌ای به شهرستان اردکان داشته باشند.

در ادامه امام‌جمعه اردکان با اشاره به مطالبه عمومی در خصوص راه‌اندازی دفتر خبری، گفت: این دفتر نقش مهمی در انعکاس اخبار، مشکلات و ظرفیت‌های شهرستان دارد. حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر با تشکر از تلاش‌های انجام‌شده در راستای راه‌اندازی دفتر خبری، اظهار داشت: باید فضایی ایجاد شود که با استعدادیابی و آموزش‌های مرتبط با رسانه، علاقه‌مندان به عرصه خبر بتوانند در این زمینه همکاری کنند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان ظرفیت‌های این شهرستان در زمینه تولید اخبار، از پیگیری‌های انجام‌شده برای راه‌اندازی رادیو اردکان خبر داد و گفت: باید از این ظرفیت برای شناساندن اردکان در کشور استفاده کرد.

در پایان احسان کریمی مدیرکل صداوسیمای استان یزد نیز با بیان اینکه دفتر خبری اردکان نهمین دفتر خبرگزاری صداوسیما در استان است، افزود: معرفی ظرفیت‌ها، نخبگان، آداب‌ورسوم، سبک زندگی شهروندان اردکانی، مؤلفه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی این شهرستان از جمله وظایف دفتر خبری است.