قول مساعد رفع مشکلات بیمارستان

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان ضیایی اردکان، برای رفع مشکلات این مرکز درمانی با کمک این وزارتخانه و خیران، قول مساعد داد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان «قاسم جان‌بابایی» چهارشنبه‌شب در جریان بازدید از این بیمارستان گفت: اورژانس این مرکز درمانی، فضای محدودی دارد و علیرغم اینکه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی است ولی متناسب با این تعداد تختخواب، اورژانس وجود ندارد.


وی اضافه کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی و خیرین، طرح توسعه اورژانس بیمارستان اردکان را آغاز کرده‌اند.


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد کار را انجام داده‌اند و برای تجهیز آن از سوی وزارت بهداشت، مساعدت می‌شود تا هرچه زودتر این طرح راه‌اندازی و مردم از اورژانس استاندارد برخوردار باشند.


جان بابایی افزود: احداث فاز دوم بیمارستان اردکان، موضوع دیگری است که خیرین با کمک مسئولان بیمارستان آغاز کرده‌اند که با راه‌اندازی آن ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان افزایش می‌یابد که حتی شهرهای هم‌جوار هم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.


وی با اشاره به کمبود رادیولوژیست در بیمارستان‌های اردکان و میبد اظهار داشت: در توزیع نیروی جدید به این ۲ شهر کمک خواهیم کرد تا این مشکل نیز برطرف شود. همچنین تا یک ماه آینده متخصص طب اورژانس نیز به بیمارستان اردکان داده خواهد شد.


جان بابایی همچنین در خصوص حضور پزشک جراح مغز و اعصاب در بیمارستان ضیایی اردکان قول پیگیری داد.


اورژانس اردکان، ماهانه بیش از ۱۳ هزار مراجعه‌کننده دارد و بیمارستان ضیایی ۱۸۷ تخت فعال دارد که با راه‌اندازی طرح توسعه ۱۶۰ تخت اضافه می‌شود.