به گزارش روابط عمومي فرمانداري اردكان و به نقل از روابط عمومي دانشگاه اردكان، فرماندار اردكان در ادامه بازديدهاي سرزده خود از ادارات و نهادها و مراكز آموزش عالي، صبح روز چهارشنبه 21 خردادماه به دانشگاه اردكان رفت.

در ابتداي اين بازديد،حسين اسماعيلي از پروژه های در دست احداث دانشگاه شامل طرح احداث دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی وهمچنین پروژه ي خیری حاج جلال تقوی زاده دیدن كرد.

فرماندار اردکان سپس در جلسه مشترکی با مسئولین و جمعی از اساتید دانشگاه با اظهار خرسندی توسعه متناسب دانشگاه اردکان در ابعاد مختلف گفت: دست یابی به رشد متوازن شهرستان، بایستی به صورت علمی محقق گردد و دانشگاهیان بهترین منبع در این خصوص هستند.

فرماندار اردکان به رشد شتابان صنعتی شهرستان نیز اشاره کرد و ارتباط بیش از پیش دانشگاه با صنعت را ضرورت اين امر دانست و آمادگی فرمانداری را جهت کمک به رشد سریعتر دانشگاه در رسیدن به سند چشم انداز این واحد آموزشی اعلام کرد. گسترش تحصیلات تکمیلی و جذب رشته های مورد نیاز منطقه از جمله دیگر محورهای سخنان حسین اسماعیلی بود.
در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه اردکان نیز با ارائه گزارشی از شکل گیری دانشگاه اردکان، گفت: علی رغم نوپا بودن دانشگاه اردکان، با به کارگیری نیروهای کارآمد و شایسته به سرعت به سمت جایگاه شایسته خود گام بر می دارد.

دکتر حسین غفوری چرخابی به برخی از نارسائیهای موجود نیز اشاره کرد و همراهی مسئولین را جهت مرتفع نمودن نیازهای دانشگاه خواستار شد.