به‌مناسبت روز جهانی پست

هم‌زمان با ۹ اکتبر (۱۷ مهر) روز جهانی پست، فرماندار اردکان از اداره پست شهرستان بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان اداره، این روز را به آنان تبریک گفت.

وی در این بازدید ضمن تبریک هفته پست از تلاش‌ها و زحمات مجموعه شرکت پست در خدمت‌رسانی به مردم تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: با توجه به تحولات صورت گرفته و گسترش خدمات ارائه‌شده توسط پست باید با آموزش‌های لازم، مردم را نسبت فناوری‌های جدیدی که در این شرکت بکار گرفته‌شده است آگاه کرد.
 
فرماندار اردکان گفت: پست نقش مهمی در تسهیل خدمات دارد و می‌تواند نقش مؤثری در کاهش ترافیک شهرها، تأمین امنیت و صرفه‌جویی در وقت داشته باشد و موجب انسجام خانواده‌ها می‌شود و در حوزه اجتماعی نیز می‌تواند به افزایش امنیت اجتماعی و آرامش خانواده‌ها کمک کند.
 
وی اظهار داشت: نوع خدمات پست نسبت به اوایل پیروزی انقلاب رشد چندین برابری داشته است و این شرکت می‌تواند نقش مهمی در هماهنگی بین بخشی ادارات و  تحقق اهداف دستگاه‌های دولتی به‌ویژه درزمینهٔ امنیتی، قضایی، سیاسی و انتظامی داشته باشد.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان در پایان تصریح کرد: لازم است که در این زمینه توجه ویژه‌ای به اداره پست بشود و ما از مسئولین می‌خواهیم که با توجه به گستره وسیع شهرستان اردکان به اداره پست این شهرستان عنایت بیشتری داشته باشند.
 
در این بازدید، علی‌اکبر راجی رئیس اداره پست شهرستان اردکان گزارشی از عملکرد این اداره در سال گذشته را ارائه کرد.