اولین جلسه درس اخلاق امام جمعه اردکان با حضور فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان اردکان برگزار شد.
 
پیرو مصوبه اخیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان، اولین جلسه درس اخلاق امام جمعه اردکان با حضور فرماندار و رؤسای ادارات اردکان در سالن شهید حنیف این فرمانداری برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداسماعیل شاکر» در این جلسه با اشاره به روایتی از امیرالمومنین علی (ع) که فرمودند «با موعظه قلب انسان زنده می‌ماند» خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان نیز با نگاه به روایات و طلب استمداد از بزرگان دین می‌توانند در مسیر خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش موفق باشند.
 
وی توجه به فرامین الهی را در مسیر رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: مسلماً برگزاری و استمرار چنین جلساتی در شهرستان، بر توجه بیش‌تر مدیران ادارات در پاسخ‌گویی به مراجعات مردم و رضایت عمومی از روند کار مسئولان تأثیرگذار خواهد بود.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردکان با اشاره به این‌که هر حادثه‌ای، نتیجه اعمال خوب و بد هر فرد در زندگی است؛ تصریح کرد: خدمت صادقانه مدیران و مسئولان به مردم مسلماً بصورت مستقیم در زندگی آنان نیز تأثیرگذار خواهد بود.
 
توجه به عقوبت اعمال، زندگی پس از مرگ و خدمت صادقانه به مردم از جمله مواردی بود که امام جمعه اردکان در اولین جلسه درس اخلاق خود با مدیران ادارات شهرستان مطرح کرد.
 
بنا به این گزارش، در پایان این جلسه «حسین اسماعیلی» فرماندار اردکان نیز ضمن تشکر از امام جمعه اردکان در برگزاری این جلسه خاطرنشان کرد: از مصوبات ارزشمند شورای فرهنگ عمومی برگزاری این جلسه بود که لازم است با مشارکت مدیران ادامه یابد.
 
وی بخش مهمی از مشکلات موجود را ناشی از فراموشی اخلاق در همه زمینه‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر به احکام ناب اسلامی به ویژه اخلاق‌مداری در همه زمینه‌ها توجه شود؛ خیلی از مسائل از جمله فساد در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مرتفع خواهد شد.
 
نایب‌رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان از مدیران خواست تا با مشارکت در برگزاری جلسه اخلاق مدیران، زمینه مناسبی را برای توجه به فرامین الهی در شهرستان فراهم کنند و فتح بابی در این زمینه ارزشمند در سطح استان به‌وجود آید.
 
وی در پایان از مدیران و مسئولان ادارات خواست تا با توجه به نزدیکی زمان انتخابات و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از همراهی نامزدهای این دوره از انتخابات خودداری کنند.
 
فرماندار اردکان خاطرنشان کرد: طی ساعات آینده، نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مشخص خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با همدلی و همراهی همه مسئولان امر در شهرستان، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم شهرستان باشیم.