فرماندار اردکان در افتتاح نمایشگاه کتاب با عنوان سبک زندگی و انقلاب اسلامی

      به گزارش روابط عمومی فرمانداری"احمد کمالی"صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب با عنوان سبک زندگی و انقلاب اسلامی که درمحل نمازخانه بیمارستان ضیایی اردکان برگزار شد با اشاره به لزوم توسعه دانش و تولید علم برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب گفت:انقلاب اسلامی مردم ما یک انقلاب الهی بود که بر پایه اندیشه و تدبر انسانی استوار گردید.یکی از مهمترین دستاوردهای این انقلاب به بار نشستن اندیشه های دانش محور بود که در سایه توسعه فرهنگ،آموزش وپرورش و آموزش عالی محقق گردیده است .

     فرماندار اردکان ارتقا فرهنگ مطالعه ،کتاب و کتابخوانی را یکی از راه های تداوم تولید علم و دستیابی به پیشرفت های جدید دانست و افزود:شاید تنها یک نفر نویسنده در خلق یک کتاب نقش داشته باشد اما بازخورد آن در جامعه تامل و تدبر تعداد بی نهایت اندیشه هایی است که مخاطب آن کتاب قرار می گیرند.

     در این مراسم روسای شبکه بهداشت و درمان اردکان،بیمارستان ضیایی و بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردکان و استان یزدنیز حضور داشتند.

     در این نمایشگاه که بمناسبت ایام الله دهه فجر افتتاح گردید تعدادبیش از یک میلیون جلد کتاب با 370نوع و 400عنوان جدید به نمایش گذاشته شده است و از 12تا22بهمن ماه بمدت 10روز جهت استفاده و خرید عموم با 40درصد تخفیف دایر می باشد.