فرماندار اردکان در جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رای و نمایندگان فرماندار

این گردهمایی در محل سالن اجتماعات آموزشکده شهید بهشتی اردکان با حضور مهندس کمالی فرماندار و اعضای شعب برگزار شد.

رئیس هیات اجرایی شهرستان اردکان در این مراسم  گفت: مردم با حضور در پای صندوق های رای مشت محکمی در دهان استکبار جهانی خواهند زد . " احمد کمالی " در جمع 500 نفر از  نمایندگان فرمانداری ، اعضا شعب بخش مرکزی و عقدا و ناظرین شورای نگهبان افزود:

انتخابات در نظام اسلامی از جایگاه و قداست خاصی برخوردار است .وی اضافه کرد: انتخابات نشان دهنده این است که مردم ما به نوعی در تصمیم گیری ها کلان کشور نقش دارند  که خود این ها نشان دهنده که جامعه ما پویا و فعال است .

فرماندار اردکان با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق های رای ثابت خواهند کرد که همراه با نظام و ولایت هستند تصریح کرد: از جهاتی حضور مردم باعث تقویت نظام اسلامی می شود و باعث می گردد که نظام با شور و نشاط بیشتر بتواند توسعه همه جانبه خودش را دنبال بکند.کمالی اظهار داشت: برگزاری انتخابات  مظهر آزادگی و شرکت در انتخابات نشانه همبستگی  و مظهر اقتدار ملی است .وی ادامه داد: یقینا حضور مردم امنیت بیشتر و پایدار تر برای کشور پدید می آورد .این مسئول شرکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی دانست  و افزود: حضرت امام خمینی (ه)  بر آن تاکید فراوان داشت و می توان گفت یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری نیز می باشد.

رئیس هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اردکان نیز  با تاکید بر لزوم بسترسازی های مناسب برای حضور گسترده مردم در انتخابات خاطر نشان ساخت: هیات نظارت تمام تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم، قوی و پرشور، در سایه ولایت و رهبری و در جهت تقویت اعتماد مردم به‌کار می‌بندد و برای انجام این تکلیف، ملاکی جز رضای خدا، تبعیت از رهبری و قانون ندارد. حجت الاسلام " حاجی اسماعیلی" ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات حماسه‌ای دیگر در کشور رقم خواهد زد و مردم با حضور حداکثری بار دیگر وفاداری خود به نظام اسلامی را ثابت خواهند کرد و همه دشمنان انقلاب و اسلام را نا امید و مایوس خواهند کرد.

در این جلسه " جعفر برهانی" دبیر ستاد انتخابات استان یزد با ارائه مطالبی  به آموزش  اعضا هیات اجرایی پرداخت. این جلسه با حضور اعضاء هیات نظارت شهرستان و اعضاء هیات بازرسی و بخشداران بخش عقدا  برگزار شد.شایات ذکر است 42 شعبه اخذ رای در اردکان و 13 شعبه در عقدا در روز جمعه 24 خرداد آماده رای گیری می باشند.