به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور استاندار یزد

عصر امروز در مراسمی با حضور استاندار و مدیرکل حوزه استاندار، فرماندار، نماینده مردم اردکان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان پروژه شیشه نشکن ساختمان کارخانجات شیشه اردکان افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان این پروژه با ظرفیت ۷۰ هزار تن شیشه نشکن (سکوریت) ساختمانی در سال، با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۶۵ نفر آغاز به کار نمود.

 

محمدرضا تابش در این مراسم بیان داشت: کارآفرینان، باید حرکت بر مدار قانون و ایفای تعهدات اجتماعی را وجهه همت خویش قرار دهند.

 

نماینده مردم اردکان ضمن تقدیر از تلاش کارآفرینان در شرایط حساس کشور و حفظ چرخه تولید و اشتغال افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران را وظیفه همه خصوصاً دولت و مجلس می‌دانیم.

 

تابش با بیان این‌که در کنار مواهب توسعه اقتصادی، با برخی چالش‌ها در حوزه‌های مختلف مواجه هستیم؛ یادآور شد: صاحبان صنایع باید با انجام اقدامات جبرانی، تاثیر سوء این روند را کاهش و رضایتمندی مردم را جلب کنند.

 

وی بروز احساس یأس و ناامیدی و تردید در جوانان را عامل تحمیل هزینه‌های زیاد برای کشور دانست و با تأکید بر این‌که مردم همواره همراه و همدل دولت‌ها بوده‌اند؛ وظیفه مسئولان را در جبران این همراهی بسیار خطیر عنوان کرد.

 

نماینده مردم اردکان پیشنهاد داد کارخانه شیشه در کنار فعالیت تولیدی و به‌منظور ایفای تعهدات اجتماعی خود، نسبت به احداث یک مجموعه درمانی، رفاهی یا آموزشی فاخر اقدام کند.