فرماندار اردکان در گفتگو با مدیرکل غله استان پیشنهاد داد:

     به گزار ش روابط عمومی فرمانداری ،فرماندار اردکان صبح امروز در دیدار با مدیرکل غله استان که با هدف حل مشکل ساختمان این اداره در اردکان برگزار شدبا اعلام این مطلب که اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها گرچه تاحد بسیار زیادی به اصلاح الگوی مصرف نان کمک کرده  و موضوع رقابتی شدن نانواییها در ارتقا کیفیت نان موثر بوده است ؛ ولی این مسائل از حساسیت کار اداره غله کم نکرده است .

     "احمد کمالی"اظهار داشت:لازم است با برنامه ریزی درحیطه وظایف این اداره کلیه مشکلات درحوزه آردو نان مرتفع گردد تا نان باکیفیت،مغذی و قابل دسترسی سریع در اختیار شهروندان قرار گیرد.

     وی در این راستا پیشنهاد استقرار نانوایهای سیار را در تمامی شهرستانهای استان مطرح نمود و گفت:این نانواییها می تواند برای تامین نان در مواقع ضروری وبحران موثر باشد و در روستاهای دور افتاده و محلات فاقد نانوایی بصورت دوره ای مورد استفاده قرار گیرد.

     "زمانیان"مدیرکل غله استان نیز با استقبال از این پیشنهاد درخصوص پیگیری موضوع از طریق معاونت برنامه ریزی استانداری قول مساعد داد.

     وی در دیدار با فرماندار اردکان همچنین با برشمردن برخ از سیاستهای جدید اداره غله افزود:درحال حاضرلزوم استفاده از آردسبوس دارتوسط خبازی ها موضوع مهمی است که با هدف ارتقا کیفیت و سلامت نان در دستور کار جدی است ؛ما از مردم میخواهیم که از نانهایی که با آرد بدون سبوس پخت می شود کمتر استفاده کنند و نانوایها موظفند از آردی نان تهیه کنند که دارای 12درصد سبوس باشد .

     گفتنی است ذخیره کالاهای اساسی نظیر برنج به میزان 147تن و شکر به میزان 11هزار تن درآستانه شب عید با هدف تنظیم بازار از  برنامه های درحال اجرای مدیریت غله استان است .