فرماندار اردکان خبر داد
اعضای هیئت معتمدین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اردکان تعیین شدند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، در ادامه فعالیت ستاد انتخابات شهرستان اردکان و بر اساس زمان‌بندی قانونی تعیین‌شده از سوی ستاد انتخابات کشور، اعضای هیئت معتمدین انتخابات با نظر رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان تعیین شدند.
 
فرماندار اردکان در خصوص تنظیم لیست ۳۰نفره اعضای هیئت معتمدین، با اشاره به قانون برگزاری انتخابات کشور افزود: با درنظرگرفتن سلایق و ظرفیت‌های موجود و همچنین تجربه و پیشینه افراد در زمینه انتخابات و البته بدون اعمال جناح‌بندی‌های سیاسی و حزبی خاص از بین اقشار مختلف و گروه‌های معتمد مردمی، اسامی مورد نظر تعیین شده‌اند.
 
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان با اشاره به مشی و روش دولت تدبیر و امید و حرکت در مسیر اعتدال متذکر شد اعتدال و بی‌طرفی سیاسی در کنار تجربه، تبحر و تعهد افراد مهم‌ترین ارکان انتخاب اعضای معتمدین هیئت اجرایی بوده است و ان‌شاءالله با انتخاب اعضای هیئت اجرایی پس از برگزاری انتخابات بین افراد، کمافی‌السابق انتخاباتی پرشور، بدون تنش و با حضور حداکثری مردم را در این شهرستان و سایر مناطق کشور شاهد خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: با عدالت، انصاف و رعایت بی‌طرفی نسبت به رعایت امانتداری و حفاظت از آرای مردم با جدیت تلاش می‌کنیم.
 
گفتنی است جلسه انتخابات معتمدین هیئت اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز بعد از ظهر برگزار و اعضای هیئت اجرایی پس از رأی‌گیری در این جلسه انتخاب خواهند شد.