رئیس دانشکده شهیدبهشتی اردکان خبر داد؛

به گزارش اتاق خبر اردکان به نقل از خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) – منطقه يزد، "هادی سازگاری اردکانی" ضمن اعلام اين خبر در جمع اهالي رسانه تصريح كرد: همزمان با شهرستان اردکان كه در هشتمین دوره از المپیاد ورزشی اساتید و کارکنان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور میزبان مسابقات والیبال است، کاشان نیز میزبان رقابت‌های تنیس روی میز و فوتسال این المپیاد خواهد بود.

وي با بيان اين كه اين المپياد با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی از دوشنبه 28 ديماه آغاز خواهد شد، ادامه داد: در اين دوره از مسابقات 320 شرکت کننده از 23 استان کشور در رشته والیبال تا اول بهمن‌ماه با هم رقابت خواهند كرد.

سازگاری با اشاره به این که شرکت‌کنندگان در دو گروه بانوان و آقایان در این دوره از المپیاد در اردکان حضور خواهند يافت، اظهار كرد: 17 تیم در بخش آقایان و 8 تیم در بخش بانوان در مدت پنج روز در بخش شرکت‌کنندگان کارمند و اساتید باهم رقابت مي‌كنند.

این مسئول با اعلام این که برای شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها برنامه‌های فرهنگی مختلفی نيز تدارک دیده شده است، افزود: علاوه بر ویژه برنامه‌های افتتاحییه و اختتامیه این رقابت‌ها، شركت‌كنندگان در روزهاي حضور در اين شهرستان از اماکن دیدنی و بافت تاریخی اردکان، کارگاه‌های سنتی تولید محصولات کنجدی نیز بازدید خواهند داشت.

وی محل اسکان و برگزاری رقابت‌های بانوان را دانشگاه پیام نور اردكان و محل اسکان و برگزاری مسابقات آقایان را دانشکده فنی و حرفه‌ای اردکان عنوان كرد.

سازگاري خاطرنشان کرد: از بین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، تیم‌های اول تا سوم برگزیده و تجلیل خواهند شد و به تمامی شرکت‌کنندگان نيز از سوی هیئت والیبال شهرستان اردکان و دانشکده شهید بهشتی اردکان، هدایایی اهدا خواهد شد

 

وي ظرفیت بالای اردکان و جایگاه دانشکده فنی حرفه‌ای این شهرستان را یکی از دلایل میزبانی این رقابت‌ها به عنوان نماینده استان یزد دانست و تاکید کرد: این دانشکده دارای هزار و 700 دانشجوست که در 13 رشته در مقاطع کاردانی و كارشناسی تحصیل می‌کنند .

رئیس اين دانشکده  با اشاره به اینکه برگزاری این رقابت ها با حمایت همه جانبه دستگاه های مختلف بخش خصوصی و دولتی در اردکان روبرو شده است، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته اداره ورزش و جوانان اردکان و هیئت والیبال شهرستان در بخش اجرایی داوران، اسکان و هماهنگی های اختصاصی ورزشی همراهی ویژه‌ای داشته‌اند و به احتمال زیاد قهرمان این دوره از المپیاد در بازی نمادین به مصاف تیمی از اردکان یا تیم لیگ برتری آرمان ورزش اردکان خواهد رفت.

سازگاري در پایان نيز ياداور شد: دانشكده شهيد بهشتي اردكان در سال 69 تاسيس شده و  هم‌اكنون بیش از 60 درصد از دانشجویان بومی استان در این دانشکده مشغول به تحصيل هستند.