جانشین ستاد انتخابات استان درجمع هیات های اجرایی شوراهای اسلامی شهرستان اردکان

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری صبح امروزجانشین ستاد انتخابات استان یزد با حضور در جمع اعضای هیات های اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان اردکان به اجرای دقیق قوانین و آیین نامه های انتخابات شوراهای اسلامی توسط این هیاتها تاکید نمود.

     "تقوایی"در این جلسه که بعنوان نخستین جلسه آموزشی هیات های اجرایی شوراهای اسلامی شهر و روستاهای اردکان  در فرمانداری اردکان تشکیل شد با تشریح بخشی از وظایف هیات های اجرایی ،مهمترین وظیفه این هیاتها را حرکت در مسیر قانون انتخابات و تصمیم گیری بر مبنای قانون عنوان نمود و افزود:استفاده ار مطالب بیان شده در این دوره های آموزشی واجرای دقیق این آموزه ها درایام انتخابات ،برگزاری انتخابات را با کمترین مشکل و تنش بدنبال خواهد داشت.

     وی با اشاره به نقش مهم هایت های اجرایی شوراهای اسلامی در فرایند بررسی صلاحیت کاندیداها گفت :تمامی دستگاه های اجرایی وظیفه دارند در این خصوص هرگونه همکاری را با هیاتهای اجرایی داشته باشند.

     در ابتدای این جلسه "کمال حلوایی"معاون فرماندار اردکان با گرامیداشت سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ،نامگذاری شد ،انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری را نماد اساسی حماسه آفرینی در عرصه سیاسی عنوان نمود و گفت:تک تک اعضای جامعه برای تحقق این حماسه به شایسته ترین نحو ممکن مسئولیم و باید وظیفه خود را بر اساس قوانین درست انجام دهیم.

     گفتنی است 41نفر از اعضای هیات های اجرایی  انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره شرکت نمودند.آموزش های لازم در این دوره از سوی "برهانی"مربی آموزشی دوره درقالب پاور پوینت ارائه گردید.