فرماندار اردکان از آغاز به کار «اتاق خبر اردکان» همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

 

«حسین اسماعیلی» ضمن تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی گفت:‌ با توجه به موضوع مطرح‌شده در هفته روابط عمومی و قولی که در این رابطه داده شد؛ فعالیت «اتاق خبر شهرستان اردکان» به صورت غیررسمی از چندی پیش آغاز گردیده و از امروز این اتاق به‌صورت رسمی به فعالیت خواهد پرداخت.

 

وی با اشاره به اهمیت موضوع رسانه و نقش آن در آگاهی‌بخشی به شهروندان گفت: دولت تدبیر و امید به مقوله جریان آزاد اطلاعات توجه ویژه‌­ای دارد و در منشور حقوق شهروندی نیز صراحتاً به آن اشاره شده است.

 

وی رسانه را آیینه تمام‌نمای عملکرد مسئولان و از مهم‌ترین ارکان جامعه مدنی برشمرد و ادامه داد: در مدت کوتاه فعالیت آزمایشی «اتاق خبر» موفقیت و تأثیرگذاری آن اثبات گردید و امیدواریم این روند ادامه یابد.

 

فرماندار اردکان، هدف از راه‌­اندازی این اتاق را تولید محتوا و پوشش حرفه‌ای اخبار شهرستان در جهت استفاده تمامی رسانه‌های مجازی ثبت‌شده و همچنین رسانه‌­های مکتوب عنوان نمود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان؛ کلیه اخبار تولیدشده در اتاق خبر شهرستان اردکان، در صفحه‌ای به همین نام در وب‌­سایت این فرمانداری منتشر خواهند شد.