با حضور خانواده خیر مرحوم «یحیی آسائی» و مسئولان

فرماندار اردکان در آیین آغاز احداث پروژه خیری بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ضیایی اردکان گفت: حیات به زندگی دنیوی خلاصه نمی‌شود و انسان‌ها تا زمانی که اثرات و ثمرات زندگی آن‌ها در دنیا وجود دارد، زنده‌اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی با تقدیر از خانواده مرحوم آسایی اظهار داشت: آن‌مرحوم نمونه خوبی از انسان‌هایی است که همواره در یاد مردم زنده است، چراکه در زمان حیات منشأ اثرات ماندگار بود و پس از آن نیز به سبب آغاز بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان در خاطر مردم ماندگار خواهد ماند.

وی با تشکر از تلاش‌های رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان در جذب کمک‌های خیری برای توسعه بخش‌های مختلف بیمارستان افزود: با توجه به شرایط اقتصادی دولت و از سوی دیگر، نیاز روزافزون شهرستان اردکان به توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، جذب کمک‌های خیری در این حوزه بسیار مهم است.

امام‌جمعه اردکان نیز در ابتدای این مراسم، با گرامی‌داشت یاد خیر مرحوم یحیی آسایی گفت: بر اساس تعالیم اسلامی، هرگاه شخصی پایه‌گذار سنت نیکویی در جامعه باشد، تا زمانی که آن سنت حسنه پابرجاست از ثواب آن بهره‌مند می‌شود‌.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاکر افزود: ساخت مسجد، درمانگاه، مدارس و... همگی از باقیات‌الصالحات و از راه‌های بهره‌مندی خیران از ثمرات آن در دنیای باقی است‌.

گفتنی است این مراسم با حضور فرماندار و امام‌جمعه اردکان، خانواده خیر مرحوم یحیی آسایی و جمعی از مسئولان برگزار و در پایان، احداث پروژه بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ضیایی اردکان آغاز شد.