هادی مقیمی در پیام تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن

سرپرست فرمانداری اردکان در پیامی فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

هادی مقیمی در بخشی از این پبام آورده است: «آزادگان دردها و رنج‌ها را به جان خریدند تا درس عزت، استقلال و سربلندی را برای هم‌وطنان به ارمغان آورند.»

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان؛ متن این پیام بدین شرح است:

 

هوالفتاح

آزادگان سرافراز با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و با درس‌گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‌ساز حضرت زینب (س)، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند.

 

۲۶ مرداد دلاورمردان غیوری به میهن بازگشتند که در سال‌های دور از وطن برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به مدد تقوا و مردانگی مضاعف صبورانه دردها و رنج‌ها را به جان خریدند تا درس عزت، استقلال و سربلندی را برای هم‌وطنان به ارمغان آورند.

 

در این روز ارزشمند درود می‌فرستیم به روح بلند شهدا و امام خمینی (ره) و با احترام و افتخار، ایثار بی‌مثال دلاورمردان و شیرزنان این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم که در بند دشمنی و ناجوانمردی شکیبا، بیداردل و استوار تا پای جان ایستادند و حماسه‌ای به یاد ماندنی و جاودان با خود به همراه آوردند.

 

ضمن گرامی‌داشت و تبریک روز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی، پایداری آزادگان شهرستان اردکان و خانواده‌های ارجمند این عزیزان را می‌ستایم و تشکر قلبی و زبانی خود را از عناصر فداکار و ایثارگر این دیار که همواره الگویی هستند در مسیر سبز موفقیت بر صحیفه درخشان این سرزمین، ابراز می‌دارم.

 

سروقامتان تاریخ! وجود ارجمند شما عزیران در پناه خداوند متعال سلامت و ارزش‌های والایتان جاودانه باد.


هادی مقیمی
سرپرست فرمانداری اردکان