به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین اسماعیلی در گفت‏‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه یزد در اردکان، با اشاره به موضوع مهم اطلاع‏‏‌رسانی و شفاف سازی اقدامات انجام شده در شهرستان از راه‌اندازی اتاق خبر این شهرستان در راستای اطلاع‌‏‏رسانی به موقع و شفاف سازی اخبار شهرستان و اعلام به موقع اخبار صحیح خبر داد.
 
وی، موضوع خبر و اطلاع رسانی را موضوعی مهم ارزیابی کرد و افزود: قلم خبرنگار، درد‌‌های جامعه را به تصویر می‏‏‌کشد و صدای مردم را به گوش مسئولان می‌‏‏رساند و البته در همین راستا اقدامات مسئولین را به سمع و نظر مردم می‏‌‏رساند که ما وظیفه خود را حمایت بیشتر از این قشر روشنگر و برنامه‎‎ریزی برای بهتر فعالیت کردن آنان می‏‏‌دانیم و در این راه برنامه‌‏‏ریزی‏‏‌‌های مناسبی از جمله طرح را‌‌ه‌اندازی «اتاق خبر» اردکان را دستور کار داریم.
 
فرماندار اردکان که در حاشیه اولین نشست صمیمانه خود با جمعی از جوانان و برخی از صاحب‏‏‌نظران این شهرستان، سخن می‎‎گفت، با مثبت ارزیابی کردن این نشست، افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از این نشست شد و همگی بر تداوم این قبیل نشست‎‎‌ها تأکید داشتند؛ لذا امیدواریم در نوبت‌‌های بعدی، به طور تخصصی به موضوعات مختلف در این باره پرداخته شود.
 
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که «جوانی، یک پدیده درخشان و یک فصل بی‎‎بدیل و بی‏‎‎نظیر از زندگی هر انسانی است و در هر کشوری که به مساله جوان و جوانان، آن چنان که حق این مطلب است، درست رسیدگی بشود، آن کشور در راه پیشرفت، موفقیت‏‏‌های بزرگی به دست خواهد آورد»، خاطر نشان کرد: مجموعه دولت «تدبیر و امید» از جمله همکاران ما در اردکان در راه رسیدن به اهداف خود در همه زمینه ‌ها روی پتانسیل‏‏‌های موجود در بین جوانان و فرهیختگان حساب ویژ‌ه‌ای باز کرده است.
 
فرماندار با اشاره به افزایش چشمگیر اعتبارات عمرانی شهرستان از را‌ه‌اندازی مجتمع بزرگ فرهنگی و رفاهی اردکان در آیند‌ه‌ای نزدیک خبر داد و افزود: خوشبختانه با افزایش اعتبارات و برنامه‌ریزی‏‏‌های انجام شده در خصوص استفاده از امکانات و سرمایه‏‏‌گزاری‏‏‌های صنعتی شهرستان به زودی شاهد پیشرفت‏‌‌های خوبی در همه زمینه ‌ها به ویژه بحث فرهنگی شهرستان با را‌ه‌اندازی این مجتمع فرهنگی و رفاهی خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: البته تاکنون در این راه اقدامات خوبی از جمله جانمایی و برآورد هزینه و رایزنی‏‏‌هایی با صنایع در خصوص اختصاص هزینه‏‏‌های عمرانی این مجتمع صورت گرفته است.
 
اسماعیلی با اشاره به ضرورت استفاده از توانمندی‌‌ها و شایستگی‌‌های زنان در عرصه‌‌های گوناگون مدیریتی، شیوه‌‌های مدیریت زنان را به عنوان نیازی برای جامعه امروز کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که در آیند‌ه‌ای نزدیک از پتانسیل یکی از مدیران زن شهرستان نیز استفاده شود.
 
فرماندار اردکان در پایان نیز با اشاره به برخی از مباحث مطرح شده در این نشست افزود: خوشحالیم که این نشست در فضایی به دور از رسمیت و به صورت صمیمانه برگزار شد و حاضرین دغدغه‏‏‌ها، مشکلات و کاستی‎‎‌های موجود را در زمینه‏‏‌های گوناگون از جمله بحث میراث فرهنگی، آب، مشکلات جامعه زنان و جوانان، مباحث مختلف فرهنگی و ورزشی مورد نقد و بررسی قرار دادند.