فرماندار اردکان خبر داد:
فرماندار اردکان با گرامی‌داشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: ۵۳ پروژه عمرانی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۹۵ میلیارد تومان در شهرستان آماده بهره‌برداری است که تعدادی از آن‌ها در هفته دولت سال جاری افتتاح خواهد شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی گفت: مهم‌ترین این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف عمران شهری، آموزش عالی، صنعت، آب‌وفاضلاب روستایی، جهاد کشاورزی، تأمین اجتماعی و گاز هستند که مقارن با هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.
 
وی گفت: بهره‌برداری از دو خوابگاه دانشجویی در اردکان، پلی‌کلینیک تخصصی آیت‌الله خاتمی‌ره تأمین اجتماعی، ایستگاه گاز، یک واحد تولید فرآورده‌های کنجدی در شهرک صنعتی و تعدادی از پروژه‌های عمران شهری شهرداری اردکان شامل بلوار استاد داوری اردکانی، بهره‌برداری از روکش آسفالت بلوار آیت‌الله خاتمی‌ره و... از برنامه‌های افتتاحیه در هفته دولت است.
 
فرماندار اردکان همچنین از آماده‌بودن ۲ پروژه بزرگ صنعتی در شهرستان با اعتباری نزدیک به ۱۴۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در فرصت مناسبی افتتاح خواهند شد.
 
گفتنی است پروژه‌های ذکرشده در مراسمی با حضور سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، استاندار و معاونان، نماینده مردم اردکان و جمعی از مدیران کل و مسئولان شهرستانی روز شنبه سوم شهریور و هم‌زمان با دومین روز از هفته دولت افتتاح خواهند شد.