معاون فرماندار اردکان:
مسئول دبیرخانه کمبسیون دانشجویی شورای تأمین استان به اتفاق معاون سیاسی فرماندار اردکان از دو واحد آموزش عالی در شهرستان اردکان بازدید و در نشستی با مسئولان این دانشگاه‌ها، مشکلات دانشجویی را بررسی کردند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان در این نشست‌ها اظهار داشت: مسئله وحدت حوزه و دانشگاه از آثار انقلاب فرهنگی است که با بهره‌گیری از رهنمودهای امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان رقیه کرمانیان با اشاره به جایگاه حوزه و روحانیت در جامعه گفت: روحانیت همواره یکی از مهم‌ترین پناهگاه‌های مردم و یک گروه مرجع بی‌بدیل بوده است.
 
وی، دانشگاهیان را قشری روشن‌فکر و آینده‌نگر دانست که با تحلیل مسائل روز، همواره پیش‌تاز حرکات اصلاحی در جامعه بوده‌اند.
 
معاون فرماندار اردکان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه می‌تواند در شکست توطئه‌های دشمنان و نیز پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی راهگشا باشد؛ اما باید پیش از هرچیز، موانع شکل‌گیری این وحدت از میان برداشته شود.
 
کرمانیان کم‌تحرکی دانشجویان در اردکان را نگران‌کننده دانست و گفت: دانشگاه زنده باید نشاط و پویایی داشته باشد و سکوت دانشگاه در برابر اتفاقات و مسائل روز باید شکسته شود.
 
وی خاطرنشان کرد: ناامیدکردن دانشجویان از آینده کشور و القای ناکارآمدی نظام و انقلاب از سیاست‌های دشمن است که باید در برابر آن‌ها هوشیار بود.
 
براساس این گزارش «سلطانی» نیز با تبریک هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: رسیدگی به مسائل صنفی و رفاهی دانشجویان از اولویت‌های دبیرخانه کمیسیون دانشجویی است.
 
مسئول دبیرخانه کمبسیون دانشجویی شورای تأمین استان با اشاره به قرارگیری در آستانه جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تلاش برای کسب رضایت دانشجویان و اقشار مختلف مردم را ضروری دانست و افزود: درصددیم با پایش مداوم وضعیت دانشجویان کم‌ترین تنش و نارضایتی را در این حوزه شاهد باشیم.
 
سلطانی بیان داشت: دشمنان به روش‌های گوناگون در طول سال‌های گذشته قصد ضربه‌زدن به انقلاب ما را داشته‌اند اما در سایه همراهی مردم و رهبری فرزانه، تاکنون ناکام بوده‌اند.
 
وی تنگناهای اقتصادی موجود را ناشی از تحریم‌های ظالمانه امریکا دانست و گفت: مردم و مسئولان نظام با هم‌دلی و اتحاد بیش‌تر، از این گردنه تاریخی هم با سلامت عبور خواهند کرد و القای جو ناامیدی در بین جوانان به‌ویژه دانشجویان کارآمد نخواهد بود.
 
 
گفتنی است در این نشست‌ها، رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی و دانشگاه اردکان، و نمایندگانی از دفاتر سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری یزد نیز حضور داشتند.