رقیه کرمانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار:

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اردکان در چهارمین نشست توسعه بخش خرانق که با حضور دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش خرانق برگزار شد به مدنظر قرار دادن اهداف و برنامه‌های جشنواره روستاهای دوستدار کتاب به اولویت برنامه‌های فرهنگی در شرایط کنونی در روستاهای بخش خرانق اشاره کرد و افزود: برای تحول در حوزه فرهنگ و اندیشه نباید نقش تأثیرگذار کتاب را نادیده گرفت.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، کرمانیان افزود: بسیاری از ناهنجاری‌ها و ایجاد توسعه نامتوازن ناشی از پایین بودن سرانه مطالعه است که متأسفانه با ظهور و بروز فضاهای مجازی روزبه‌روز شاهد فاصله گرفتن از شیوه صحیح مطالعه و خلأ کتاب در زندگی روزمره هستیم.


وی ابراز امیدواری کرد اجرای طرح‌های متنوع و به‌کارگیری عنصر خلاقیت در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب بتواند قدم مثبتی برای فقدان‌های ایجادشده در حوزه انس با کتاب و مطالعه بردارد.


گفتنی است این جلسه به دعوت بخشدار خرانق با دو دستور کار جشنواره روستاهای دوستدار کتاب و معرفی تسهیلات اشتغال‌زا برای اقشار آسیب‌پذیر برگزار شد.


رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته امداد در این جلسه حضور داشته و به سؤالات و ابهامات مطرح‌شده درزمینهٔ دستور جلسه پاسخ دادند.