فرماندار اردکان خبر داد:
 
فرماندار اردکان در دیدار با اعضای شورای افاغنه شهرستان اردکان اظهار داشت: مسئله تأمین سوخت برای گرمایش واحدهای مهمان‌شهر در فصل زمستان در اولویّت کار قرار گرفته و امیدواریم امسال مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.
‌‌‌‌
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان 'بهروز شهابی‌زاد' با بیان این‌که معابر مهمان‌شهر برای لوله‌گذاری شبکه گاز مناسب نیست؛ از بررسی مجدّد راه‌های موجود برای حل مشکل توسّط نظام مهندسی ساختمان، فاضلاب و اداره گاز خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این مسئله به نتیجه مطلوب برسیم.
‌‌‌‌
وی گفت: با توجّه به اعلام شهر اردکان به‌عنوان 'شهر سبز' توزیع نفت سفید صورت نمی‌گیرد؛ لذا تصمیم بر این است تا در صورت عدم حلّ مشکل نصب انشعابات گاز، پی‌گیری‌های لازم برای مجوّز سوخت برای فصل پاییز و زمستان از هم‌اکنون صورت گیرد.
‌‌‌‌
فرماندار اردکان افزود: زیرساخت‌های مهمان‌شهر جدید در حال آماده‌شدن است و باید به مرور کار انتقال مهمان‌شهر فعلی انجام پذیرد‎.
‌‌‌‌
شهابی‌زاد با تأکید بر این‌که درجه‌بندی اتباع افغانی و تفکیک شهروندان به درجه یک و دو با اصول اسلامی، اخلاقی و قانونی ما سازگار نیست؛ لزوم همکاری اتباع ساکن در اردکان در رفع مشکلات به‌ویژه حوزه مسائل مهمان‌شهر را یادآور شد.
‌‌‌‌
گفتنی است در ادامه این نشست هر یک از اعضای شورای افاغنه شهرستان اردکان به بیان مشکلات و نقطه‌نظرات خود پرداختند.